قتل خواهر به دست برادر/ دستگیری قاتل کمتر از ۴ ساعت

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۳:۴۹:۵۰
کد خبر: ۸۹۰۶۸۷
قتل خواهر به دست برادر/ دستگیری قاتل کمتر از ۴ ساعت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به قتل یک دختر جوان 27 ساله به دست برادرش در شهرستان شیراز، از دستگیری فرد قاتل در کمتر از 4 ساعت پس از وقوع جنایت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "کاووس محمدی" اظهارداشت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره قتل در "شهرک گلستان" شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
ویتصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شیراز پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی، مطلع شدند این خانم پس از درگیری در خانه، توسط برادرش که متواری شده بود به وسیله سلاح سرد از نوع چاقو به قتل رسیده است.
معاون اجتماعی پلیس فارس عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، ماموران موفق شدند در کمتر از 4 ساعت پس از وقوع جنایت، فرد قاتل که 18 سال سن دارد را در مخفیگاهش دستگیر و مورد بازجویی قرار دهند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار کرد، گفت: متهم ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.
سرهنگ "محمدی" با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مشکلات خانوادگی خود را قبل از منجر شدن به خشونت با میانجیگری و یا ارجاع به مرکز مشاوره و متخصصین امر، حل و فصل کنند تا شاهد وقوع خشونت‎های خانوادگی و حوادث دلخراش قتل‎های ناشی از این موضوع در جامعه نباشیم.
نظر شما