انعکاس مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از صدا و سیمای فارس

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹:۰۱
کد خبر: ۸۹۴۱۹۰
انعکاس مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از صدا و سیمای فارس
مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی با حضورگسترده مردم فارس در اقصی نقاط استان و اعزام گروههای متعدد صدا وسیما در مناطق مختلف شهر شیراز و شهرستانها به منظور انعکاس باشکوه دلدادگی عاشقان حسینی با گستردگی هر چه تمام به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سیمای فارس با اعزام  5 گروه در شیراز و  9 گروه  به شهرستانهای لار، جهرم، فسا، داراب، کازرون، آباده، استهبان و استقرار بیش از 30 دوربین و دو واحد سیار در حرم مطهرشاهچراغ علیه السلام مراسم سوگواری مردم عزادار و عاشقان ابا عبدالله الحسین علیه السلام را در نقاط مختلف استان پوشش می دهد.
روزجمعه ساعت 8:30 صبح تا ساعت 12 در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام مراسم "شیرخوارگان حسینی"، برنامه "احلی من عسل" روز شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 11:30 در حرم مطهرسید علاءالدین حسین علیه السلام، مراسم روز تاسوعا، عاشورا، شب تاسوعا و عاشورا همچنین شام غریبان و لاله گردانی در عصر عاشورا به تهیه کنندگی عباس روزیطلب ازسیمای فارس بطور مستقیم پخش می شود.
ارتباط با شبکه های سراسری به ویژه شبکه های یک، دو، سه ، قرآن و معارف شب تاسوعا از ساعت 21:10 تا یک بامداد، شب عاشورا از ساعت 21:10 تا 2 بامداد، روز تاسوعا از ساعت 9:30 تا 13:30، روزعاشورا از ساعت9:30 تا 14:30 و نمازظهر تاسوعا و عاشورا بصورت زنده و برنامه زنده "آمد محرم" روزهای چهارشنبه وپنجشنبه 13 و 14 و شنبه 16 شهریور از ساعت 22 تا 23:10 با حضور کارشناسان، مداحان و شعرا از حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام از اقدامات سیمای فارس است.
رادیو فارس در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی آماده انعکاس شور و حال دلدادگان و ارادتمندان به حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین علیه السلام است. در این راستا ویژه برنامه های "علمدار عشق" و "آفتاب عشق" از ساعت 9 تا 12 صبح روزهای نهم و دهم محرم الحرام امسال با پوشش مراسم حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام و سایر امام زادگان و بقاع متبرکه استان و انعکاس عزاداری های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در سرتاسر استان از طریق برقراری ارتباط با خبرنگاران آزاد گوشه ای از ارادت مردم شهید پرور استان را به گوش جهانیان خواهد رساند.
"تکیه رادیو" دیگر برنامه ای است که در این شب ها شور و حال حسینی هم استانی ها را پوشش می دهد.
نمایش بلند ویژه این ایام، راوی عشق، حماسه حسینی، نسیم محبت، چهارپرده اشک، واینک کربلا، کاروان عشق و...دیگر برنامه های طراحی شده برای عرض تسلیت و ایجاد شورو شعور حسینی در رادیو فارس محرم امسال است.
واحد خبرصدا وسیمای فارس با اعزام 4 تیم خبری در شیراز و 50 نفر از خبرنگاران آزاد در شهرستانها مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را پوشش می دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز