کلاهبرداری در پوشش فروش اقلام و اجناس ویژه ماه محرم

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۹۴۲۶۰
کلاهبرداری در پوشش فروش اقلام و اجناس ویژه ماه محرم
رئیس پلیس فتا استان با توجه به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، در خصوص شیوه جدید کلاهبرداران در فضای مجازی با عنوان فروش اقلام و اجناس به شهروندان هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "حبیب اله رجبلی"  اظهار داشت: امروزه در شبکه‌های اجتماعی شاهد روش‌های جدیدی از کلاهبرداری با عنوان فروش اقلام و اجناس مخصوص ایام محرم هستیم که در این شگرد مجرمانه، با ایجاد صفحات درگاه بانک جعلی (فیشینگ) به دنبال سرقت اطلاعات کاربران هستند.
سرهنگ "رجبلی" گفت: در این روش مجرمان با درج آگهی‌های دروغین در شبکه‌های اجتماعی از قبیل فروش اجناس و اقلام این دهه با کمترین قیمت ، کاربران را به درگاه‌های جعلی بانکی هدایت و درنهایت به اطلاعات بانکی هموطنان دسترسی و شروع به برداشت می کنند.
این مقام انتظامی افزود: هموطنان می‌بایست دقت داشته باشند در صورتی که قصد خرید اجناس دارند می بایست از طریق سایت‌های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونی است اقدام کنند، و هرگز فریب آگهی‌های اغوا کننده را نخورند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از هموطنان می‌خواهیم‌، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز