شاپور طفیونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۱:۱۴
کد خبر: ۸۹۶۹۱۸
شاپور طفیونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز شد
امروز با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس شاپور طفیونی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز معرفی شد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس مراسم تودیع و معارفه سرپرست  اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور علی رضایی معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس و روسای هیات های ورزشی شهرستان شیراز برگزارشد.
علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس در این آیین ضمن گرامیداشت یاد اردشیر حسن زاده رئیس فقید اداره ورزش و جوانان شیراز ،خواستار همکاری بیشتر  ورزش و جوانان شیراز با فرمانداری و سایر ارگان های دولتی شد.
وی تاکید کرد: برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی شهرستان شیراز و شورای عالی ورزش شهرستان در پیش برد اهداف ورزش و جوانان شهرستان شیراز ضروری است.
در ادامه نیز شاپور طفیونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز برنامه های خود را جهت موفقیت ورزشکاران و  پیشبرد اهداف جوانان در این شهرستان را ارائه کرد و به جامعه ورزش و جوانان قول داد که تلاش خود را برای رسیدگی به هردو حوزه(ورزش و جوانان ) انجام دهد.
در پایان  حکم شاپور طفیونی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز به وی اهدا شد.
لازم به ذکر است اردشیر حسن زاده رییس پیشین اداره ورزش و جوانان شیراز  که از پیشکسوتان ورزش استان فارس نیز بود ده روز قبل به دلیل بیماری فوت شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز