تالار حافظ میزبان «خورشید در عشق می سوزد» می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۵:۰۷
کد خبر: ۸۹۷۶۰۹
تالار حافظ میزبان «خورشید در عشق می سوزد» می شود
تالار حافظ میزبان «خورشید در عشق می سوزد» می شودمعرکه ای با آوای دل انگیز ساز تنبورنوازی دیوانه و دوره گرد که آواره شب های سرد بالاترین نقطه کوهستان جنون شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ نمایش «خورشید در عشق می سوزد» به کارگردانی محمدجواد بخشی زاده، پیشکسوت نمایش در فارس، به روی صحنه خواهد رفت.
محمدجواد بخشی زاده در معرفی این نمایش گفت: بر ما منت بگذارید و به صحنه مان با دیده دقت نظر کنید تا که عجیب ترین شگفتی جهان را با چشمان خود ببینید؛ شگفتانه ای از جنس عشق و جنون، شور و شعور، صداقت و صمیمیت، حماسه و احساس؛ روایتی اصیل از فرهنگ کهن ایران زمین.
بخشی زاده ادامه داد: معرکه ای با آوای دل انگیز ساز تنبورنوازی دیوانه و دوره گرد که آواره شب های سرد بالاترین نقطه کوهستان جنون شده است.
این نمایش از روز سه شنبه ٢٦ شهریور ماه تا ٣١ شهریور ماه جاری در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به نمایش در خواهد آمد.
در این نمایش علی زندی، محمدجواد منوچهری، امیرحسین مظفری، فاطمه عیدی زاده، ریحانه بخشی زاده، یاسمن بخشی زاده، مریم زارع، طیبه عباسی و ماریه غفوری نقش آفرینی می کنند و گروه موسیقی مشتاق نیز موسیقی این نمایش را اجرا خواهند کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز