معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزرات کشور:

سامانه سند پیشران توسعه استان فارس به زودی رونمایی میشود

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۹:۰۹
کد خبر: ۸۹۹۴۵۴
سامانه سند پیشران توسعه استان فارس به زودی رونمایی میشود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزرات کشور از رونمایی سامانه سند پیشروان با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در شیراز خبر داد و گفت: با هدف تنظیم سند پیشران توسعه استان فارس تعداد زیادی پروژه های در دست احداث در این استان مورد بازدید میدانی قرار گرفته اند و ضمن احصاء مشکلات و تنگناهای فرارو برای برون رفت از این چالش ها با مدیریت وزیر کشور همراستا برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریمی چاره اندیشی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از لامرد، بابک دین پرست در حاشیه بازدید از صنایع مستقر در شهرستان لامرد با اشاره به ظرفیت های موجود در استان فارس به منظور ایجاد زمینه جهش جدی در عرصه فعالیت های اقتصادی تصریح کرد: با تکیه بر مواهب خدادادی و همچنین مجموعه منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی متعهد و کار آمد این استان می تواند در زمینه توسعه جنوب کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.
این مقام مسئول با اشاره به معضلات و مشکلات پیش روی توسعه صنعت در فارس خاطرنشان کرد: برخی معضلات و مشکلاتی که رفع آنها  منوط به اتخاذ تصمیم در سطح ملی است به زودی تعیین و با حل و فصل این مشکلات اطمینان داریم قطار توسعه صنعتی استان فارس از سرعت مطلوبی برای رسیدن به ایستگاه بالندگی و شکوفایی برخوردار می شود.
وی ادامه داد: علیرغم همه فشارهای استکبار با همدلی، وحدت و تکیه بر داشته ها و ظرفیت های فراوانی که در سطح کشور از آن برخورداریم، در آینده نزدیک بسیاری از موانع در مسیر رشد و توسعه استانهای مختلف کشور مرتفع می شود.
گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزرات کشور جهت بازدید از پروژه های صنعتی و زیرساختی لامرد، ساعاتی پیش وارد این شهرستان شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز