رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

مسابقه آزاد دو همگانی شهری در شیراز برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۳:۱۶
کد خبر: ۸۹۹۴۵۹
مسابقه آزاد دو همگانی شهری در شیراز برگزار می شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازگفت: مسابقه دو همگانی شهری در شیراز با محوریت معرفی بافت تاریخی شیراز در پنجم مهرماه برگزار به صورت آزاد کشوری در شیراز برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی راد،  از برگزاری مسابقه دو همگانی شهر در سطح ملی در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقه علاوه بر جنبه ورزشی با هدف معرفی بافت تاریخی و فرهنگی برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقه از ارگ کریمخان زند آغاز شده و در همین محل پایان می یابد و شرکت کننده در طول مسیر ۸کیلومتری بیشتر جاهای تاریخی و مذهبی مانند حرم های شاهچراغ (ع) و سید علاءالدین (ع)، مجموعه زندیه، بازار وکیل،طاق ها و گذرهای تاریخی و غیره را مشاهده می کنند.
گشتاسبی راد ضمن اشاره به آماده بودن زیرساخت های این مسابقه، از احتمال بین‌المللی برگزار شدن این مسابقه در سال آینده و در مسیر طولانی‌تر خبر داد.
در ادامه یحیی زارع، مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه این مسابقه دو شهری همراه با نقشه خوانی است، گفت: سه کیوسک کنترل محل همراه با سه نقشه برای شرکت کننده‌ها در نظر گرفتیم که هر دونده با پایان هر مسیر و رسیدن به محل کنترل نقشه بعدی را دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به ملی بودن این مسابقه افزود: برای شرکت‌های غیر شیرازی دو شب اقامت رایگان درنظر گرفته شده و این مسابقه فقط ویژه آقایان است، همچنین علاقمندان می‌توانند تا چهارم مهر در سامانه shiraz.shahrsport.com ثبت نام کنند، مسابقه 5 مهر ساعت 8 صبح آغاز می شود و ورود برای عموم افراد آزاد بوده و ورودی رایگان است.
 گفتنی است، نفر اول تا پنجم به ترتیب از مبلغ 3 میلیون تومان و ... دریافت می کنند و ده‌ها جایزه غیرنقدی دیگر نیز به قید قرعه برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز