امروز رخ داد؛

پیام استاندار فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۰۱۱۱۳
پیام استاندار فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها ، فداکاری ها و مایه مباهات و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری:" جنگ به وسیله مردم اداره شد. هم ارتش هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم نیروهای گوناگون ،متکی به مردم بودند؛ به ایمان مردم، به عشق مردم، به صفای مردم."
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، در متن این پیام آمده است: در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ جنگی تمام عیار علیه ایران اسلامی آغاز شد؛ رادمردان عرصه پیکار حق علیه باطل ،به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، پرچم پایداری ، استقامت و رشادت را بر تارک تاریخ، به اهتزاز درآوردند و برگ زرین حماسه ی هشت سال دفاع مقدس را در صفحه ی روزگار، جاوید و ماندگار نمودند.
 امروز تاریخ به خوبی گواهی می‌دهد که رشادت‌ها ، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزاد مردان و شیرزنان پیرو مکتب عاشورا ،با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا بر تمام زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ابر قدرت ها خط بطلان کشیده و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح در کمال اقتدار بر بلندای عظمت و افتخار ایستاده است.
 در جنگ تحمیلی،  رزمندگان عزیز اسلام به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در هفت شهر عشق با طی نمودن هشت بهار لاله گون ،حماسه آفریدند و امروز نیز در آوردگاه های مختلف داخلی و خارجی، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلان دولت، حافظ آورده های آن آرمان‌های بزرگ الهی و انسانی اند.
 اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا ،خاصه شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و تقارن این ایام با ماه محرم را اسبابی برای الگو پذیری از سیره عملی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش دانسته و کامیابی دلسوزان این آب و خاک را در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی از خداوند قادر متعال خواستارم.
 عنایت اله رحیمی
 استاندار فارس
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز