استاندار فارس :

نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب گفتمان مسلط در منطقه است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹:۱۷
کد خبر: ۹۰۱۳۴۶
نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب گفتمان مسلط در منطقه است
استاندار فارس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران امروز به خود می‌بالد که در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در منطقه به عنوان یک قدرت برتر، گفتمانی مسلط را ارائه کرده است، اظهار کرد: در راستای این اقتدار مثال زدنی محور مقاومت نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر میدارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه شهدای راه آزادی و حق و همچنین تبریک هفته دفاع مقدس به ملت سرافراز ایران اقتدار رو به فزونی ملت ایران در جهان را ثمره  رهبری و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و رشادت‌های فرزندان این ملت در قالب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست.
نماینده عالی دولت در استان فارس هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی های مردان عرصه دفاع و نبرد و کسانی دانست که همه هستی و سرمایه خویش را در راه دفاع از کشور و انقلاب به میدان آوردند و با جانفشانی و از خودگذشتگی سبب شدند که برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران رقم بخورد.
استاندار فارس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد و هم افزایی ملت و دولت و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج کشورمان است عنوان کرد:  هفته دفاع مقدس نمایانگر پاسداشت ارزش‌ها و تمام خوبی‌های است که امروز ما آن را به عنوان یک گنجینه بزرگ در پیش روی خود داریم و به آن می‌بالیم و می‌تواند به عنوان یک توشه خوب برای حرکت در مسیر در  ملت و نیروهای نظامی ما باشد.
 
دکتر رحیمی با تاکید بر اینکه امروز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند و مدافع منافع مردم، ارزش‌ها و کیان جمهوری اسلامی در تمام نقاط هستند، افزود: ما نیز به وجود چنین فرزندان رشیدی می‌بالیم که در سایه رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا برای کشور و مردم سرافرازی و استقلال به ارمغان آورده‌اند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران  امروز به خود می‌بالد که در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی  در منطقه به عنوان یک قدرت برتر، گفتمانی مسلط را ارائه کرده است، اظهار کرد: در راستای این اقتدار مثال زدنی محور مقاومت نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر میدارد.
دکتر رحیمی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی به پشتوانه سه مولفه قوی یعنی ملت، نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب می‌تواند مدافعی خوب و نماینده‌ای شایسته برای دفاع از منافع کشور، مردم و نظام و اسلام باشد.
استاندار فارس گفت: منافع جمهوری اسلامی در منطقه نیازمند  این است  که خود را بر مبنای دانش روز در مقابل استکبار مجهز و مسلح کنیم و همواره آماده مقابله با تهاجم دشمن باشیم که این مساله در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد.
استاندار فارس بیان کرد: نیروهای مسلح ما به عنوان فرزندان ملت با تکیه بر توان داخلی و با اعتقاد بر اینکه پشتوانه آنها ملت سرافراز و با فرهنگ ایران اسلامی است  به پیشروی‌های خود در مرزهای معنویت و گذشتن از مرزهای دانش و تلاش در جهت نظم و آمادگی بیشتر ادامه خواهند داد هر روز بالنده‌تر از همیشه در صحنه حاضر خواهند بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز