پیام استاندار فارس به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۲:۰۷
کد خبر: ۹۰۱۸۲۸
پیام استاندار فارس به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
استاندار فارس به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:
مهر شورانگیز در پاییز برگ ریز، بار دیگر پیام آور بهار تعلیم و تربیت است و یادآور این نکته که: آموزش و پرورش سنگ بنای تمدن هر کشور و موتور پیشران توسعه و پیشرفت است.
تربیت نسلی دانا، توانا ، خلّاق ،‌ شجاع و صاحبِ صلاحیت، از وظایف خطیر دستگاه تعلیم و تربیت است؛ مجموعه ای که می تواند از درخت سایه گسترِ علم و ادب، میوه های شیرینِ صداقت، عدالت، نوعدوستی، راستگویی ، شهامت، کمال گرایی و خداباوری را به دانش آموزان عزیز و دانشجویان گرامی و همه ی تشنگان دانش و معرفت، تقدیم کند.
معلمان عزیز ما هوشمندانه می کوشند تا هوش و قریحه و استعدادها را جذب و جلب نمایند و شربت شیرین دانایی و معرفت را در جام بلورین باور به کام تشنگان حقیقت بنوشانند.
امروز استان فارس به برکت وجود معلمان فداکار و اساتید ارجمند و دانش آموزان کوشا و دانشجویان تلاشگر، خوشبختانه در علم و فن آوری از حرکتی بالنده و رو به جلو برخوردار است و تحصیل‌کرده‌ های زیادی در رشته های گوناگون نقش آفرین میدان علم و عمل هستند؛ گرچه به فرمایش مقام معظم رهبری: « باید به قله‌ها دست یابیم. باید از مرزهای کنونی دانش در مهمترین رشته‌ها عبور کنیم. »
اینجانب بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ، بوستان‌های علم و اندیشه را به همه دانش‌آموزان عزیز، دانشجویان گرامی، فرهنگیان فرهیخته و استادان محترم دانشگاه ها و اولیای گرامی، صمیمانه تبریک عرض نموده، با احترام به پیشگاه شهدای گرانقدر به ویژه شهدای عزیز دانش آموز و دانشجو،‌ تقارن بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی با هفته دفاع مقدس را گرامی داشته، توفیق رهپویانِ وادی علم و دانش را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های بلند ملت بزرگ ایران از خداوند متعال خواستارم.

عنایت اله رحیمی – استاندار فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز