فرماندار شهرستان لامرد:

مقاومت، ایستادگی و استقلال در تمام امور سرلوحه دانش آموزان باشد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۰:۰۹
کد خبر: ۹۰۱۸۶۲
مقاومت، ایستادگی و استقلال در تمام امور سرلوحه دانش آموزان  باشد
فرماندار شهرستان لامرد در آیین گشایش مدارس این شهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید تأکید کرد: دانش آموزان علاوه بر کتب درسی، درس مقاومت، استادگی و استقلال را باید با زندگی، و درس و مشق خود آمیخته کنند.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد، حسین شبانی نژاد با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: یادمان باشد که امروز امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاری های جوانانی بود که در 8 سال دفاع مقدس با تمام فداکاری های از اسلام، نظام و از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.
این مقام مسئول با نیم نگاهی به گشایش سال تحصیلی علیرغم همه تحریم های ظالمانه، مسائل اقتصادی و مشکلاتی که استکبار جهانی برای کشور ما به وجود آورده خاطرنشان کرد: اگر ایران امروز در خاورمیانه و دنیا به عنوان یک قدرت منطقه ای مطرح است بخاطر این است که مردم ما حرف زور استکبار جهانی را تحمل نمی کند.
این عضو شورای تأمین لامرد با بیان نقش فرهنگیان و دانش آموزان در تاریخ ادامه داد: نقش فرهنگیان و دانش آموزان همیشه در 4 دهه گذشته پررنگ بوده چراکه در مقطع تاریخی شهرستان واقعا مشخص و معلوم است به همین منظور انتظار داریم که فرهنگیان و دانش آموزان هم پای مردم شهرستان در امور توسعه و پیشرفت شهرستان نقش آفرینی کنند.
وی در پایان با توصیه بر تلاش و گوشش بیان داشت: نقشی که امروزه دانش آموزان می توانند ایفا کنند تحصیل، علم، تلاش، کوشش و پشتکاری است؛ ان شالله در آینده دانش آموزان در مدیریت شهرستان و محل های کار و مدیریت در صنعت ایفای نقش کنند و آینده سازان این شهرستان باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز