مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

روسای ادارات ورزش و جوانان بی توجه به حوزه جوانان تغییر می کنند

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵:۰۷
کد خبر: ۹۰۲۴۶۴
روسای ادارات ورزش و جوانان بی توجه به حوزه جوانان تغییر می کنند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن تاکید براهمیت حوزه جوانان دراین اداره کل گفت: روسای ادارات ورزش و جوانان که توجه کمتری به حوزه جوانان دارند تغییر میکنند.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، حیدر علی کامیاب کلانتری در نشست  با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مختلف استان فارس که در خانه جوان شهر شیراز برگزار شد، اظهارداشت:رسیدگی به امور جوانان از فعالیت های بسیار مهم این اداره کل است که برای تحقق این وظیفه باید فعالیت های بیشتری توسط ادارات ورزش و جوانان انجام شود.
وی ادامه داد: رسیدگی به حوزه جوانان یکی از فعالیت های اساسی درشهرستانها است که زمینه ساز موفقیت این قشر و کاهش مشکلات آنها می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید براهمیت فعالیت در حوزه جوانان ،بیان کرد : درحوزه جوانان باید بهترکارکنید و درصورت وجود مشکل با تمام توان برای رفع آن تلاش کنید  تا بتوانید خدمات مناسب تری به جوانان ارائه دهید.
کامیاب کلانتری  افزود: دراین جلسه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به همه شهرستان ها تاکید میکنم که اگر در شش ماه آخر سال در حوزه جوانان تغییر مطلوبی ایجاد نشود مجبور به تغییردرسطح مدیریت ورزش و جوانان شهرستان هستم.
 وی درادامه بیان کرد: اگر در سطح شهرستان ها سازمان مردم نهاد  وجود نداشته باشند  ساخت خانه های جوان بی فایده است زیرا خانه های جوان افتتاح می شوند تا جوانان بتوانند فعالیت مطلوب تری داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات مهم در استان فارس  توسط سازمان های مردم نهادجوان عملیاتی می شود و به واقع سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند ادارات ورزش و جوانان در زمینه های مختلف هستند.
کامیاب کلانتری درادامه عنوان کرد: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی به ریاست فرماندار، برگزاری کارگاه های ازدواج قبل، حین و بعد ویژه جوانان مجرد و زوجین جوان ، تشکیل سازمان های مردم نهاد جوان، معرفی افراد جهت دریافت وام کارآفرینی از جمله فعالیت های است که باید توسط روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستانها درحوزه جوانان پیگری و انجام شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به درپیش بودن هفته تربیت بدنی اشاره کرد و ابرازداشت: امسال هفته تربیت بدنی مصادف با اربعین حسینی شده است و برهمین اساس  برنامه ها باید مناسب این ایام باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس سپس تصریح کرد: با توجه به تداخل اربعین با هفته تربیت بدنی ، افتتاح پروژه های استان فارس با حضور وزیر ورزش و جوانان در آبان ماه عملیاتی خواهد شد.
علی رضایی  معاون فرهنگی و امور جوانان  اداره کل ورزش و جوانان فارس نیزدراین نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط شهرستان ها در حوزه جوانان، عنوان کرد: برای کسب موفقیت بیشتر درحوزه جوانان باید شهرستان های مختلف توجه و تلاش مضاعفی برای خدمات رسانی به این قشر داشته باشند.
 لازم به ذکر است، حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان فارس درراستای صحبت با جوانان و شنیدن درخواست های این قشر هرهفته روزهای سه شنبه درمعاونت فرهنگی و امورجوانان فارس حضور دارد. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز