برگزاری دومین جشنواره فرزندان پسر صنعت آب و برق به میزبانی توزیع برق شیراز

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۸:۱۲
کد خبر: ۹۰۵۳۸۱
دومین جشنواره فرزندان پسر صنعت آب و برق به میزیانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان صنعت آب و برق استان فارس به میزبانی توزیع برق شیراز برگزار شد.
دبیر کمیته ورزش شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان صنعت آب و برق استان فارس به میزبانی توزیع برق شیراز در مجموعه شهید ربانی کمیته امداد برگزار شد.
محمدعلی رحمانی افزود: در این دوره از جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان صنعت آب و برق، بالغ بر 140 نفر در سه گروه سنی 4 تا 6 سال، 7تا 9 سال و 10 تا 12 سال شرکت داشتند.
او با اشاره به حضور مسئولان هیئت ورزشی صنعت آب و برق استان فارس در این جشنواره، گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره، از شرکت های برق منطقه ای فارس، آب منطقه ای فارس، توزیع نیروی برق فارس، آبفای فارس، آبفای روستایی و آبفای شیراز بودند.
رحمانی گفت: در این جشنواره فرهنگی ورزشی، به شرکت کنندگان و نفرات برنده رقابتها با اهدای جوایز نقدی و بسته های فرهنگی مربوط به مدیریت مصرف آب و برق، قدردانی شدند.
دبیر کمیته ورزش شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد که برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز در این رویداد پیش بینی شده بود که اجرای آن با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.
نظر شما