شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب شیراز به ایستگاه ۱۲ رسید/

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۱:۳۲
کد خبر: ۹۰۵۳۸۳
شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب شیراز به ایستگاه ۱۲ رسید/
همزمان با روز آتش نشان آیین پیوستن ۱۰ ایستگاه آتش نشانی شیراز به 《شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب شیراز》برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی راد، رئیس سازمان فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در این آیین که در ایستگاه شماره ۱۲ برگزار شد با اشاره به تلاش های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در امور فرهنگی گفت: همه کارهای آتش نشانان فرهنگی به شمار می رود چرا که آنها مُروّج مهربانی، فداکاری و گذشت هستند که هدف اصلی هر کار فرهنگی است.
ابراهیم گشتاسبی راد افزود: آتش نشانان شیرازی علاوه بر فداکاری های فراوان در عرصه نجات شهروندان، در توسعه فرهنگ شهروندی در حوزه ایمنی نیز رویکرد فرهنگی قابل توجهی داشته اند.
وی ادامه داد: شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب سال گذشته با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن اهل قلم فارس در ایستگاه شماره یک راه اندازی شد که فاز دوم آن امسال با تجهیز ۱۰ کتابخانه در گردش دیگر در ۱۰ ایستگاه دیگر  راه اندازی شد.
معاون شهردار شیراز گفت: به این ترتیب در این برنامه حدود ۱۵۰ نفر از آتش نشانان شیراز تحت پوشش شبکه دوستدار کتاب قرار می گیرند.
در این آیین که با حضور محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد، شهروند کوچولوهای مراکز فرهنگی شیراز با شاخه گل و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با لوح تقدیر و دیوان حافظ نفیس از آتش نشانان دوستدار کتاب ایستگاه شماره ۱۲ تقدیر کرد. 
هشتم مهرماه نیز این مدیران و کارکنان سازمان با بانوان آتش نشان دیدار و از آنها تقدیر می کنند.
نظر شما