افزایش ۲۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۷:۱۲
کد خبر: ۹۰۵۸۴۴
افزایش ۲۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان گفت: کشفیات مواد مخدر در 6 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 21 درصد افزایش داشته است.
به گزارش خبر'گزاری برنا ازفارس، سردار "رهام بخش حبیبی" در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: شعار هفته ناجا در سال جاری، "پلیس هوشمند، امین مردم" انتخاب و نام گذاری شده است.
وی با بیان اینکه امروز یکی از برنامه های اصلی ناجا، پیاده سازی و دنبال کردن موضوع پلیس هوشمند و امین مردم در کشور است، افزود: این نهاد به عنوان برقرار کننده نظم و امنیت اجتماعی، هوشمندانه و با عقلانیت نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اقدام می کند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به پیش بینی حدود 900 برنامه مختلف و متنوع هفته ناجا در سطح استان، گفت: هفته ناجا فرصت مناسبی است تا بتوانیم اقدامات و عملکرد پلیس را ارائه دهیم.
سردار حبیبی با بیان اینکه هفته ناجا از پنج شنبه 11 مهر آغاز و تا 17 مهر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در اولین روز هفته ناجا ( پنج شنبه 11 مهر ماه) که به "پلیس : بصیرت ،ولایت مداری، ایثار و شهادت طلبی" نامگذاری شده است، برنامه هایی از جمله غبار روبی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و برگزاری زیارت عاشورا، غبار روبی مزار مطهر شهداء ، دیدار با علما و روحانیون و دیدار با خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد.
وی شعار روز دوم هفته ناجا ( جمعه 12 مهر ماه) را "پلیس:جامعه ایمانی ، ارزش مداری،رأفت ومهربانی" عنوان کرد و افزود: در این روز برنامه هایی از جمله پیاده روی کارکنان انتظامی ، ملاقات مردمی در مصلای نماز جمعه و رسیدگی به مشکلات انتظامی شهروندان و حضور کارکنان انتظامی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه پیش بینی شده است.
به گفته وی روز شنبه 13 مهر ماه به عنوان "پلیس:رفتار حکیمانه،خدمت گزاری،امانت داری" نامگذاری شده است و در این روز برگزاری صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، دیدار با بازنشستگان و پیشکسوتان ناجا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله مهمترین برنامه ها است. 
فرمانده انتظامی استان فارس برنامه های این فرماندهی را در روز یک شنبه 14 مهر ماه بر مبنای شعار "پلیس:قانون گرایی،مسئولیت پذیری،انضباط اجتماعی" دانست و گفت: در این روز برنامه هایی از جمله برگزاری مانور موتورسواران قانونمند و نشست تخصصی با مدیران موسسه های حفاظتی و مراقبتی در دستور کار قرار دارد.
سردار گودرزی در خصوص برنامه های روز دو شنبه 15 مهر ماه و پنجمین روز هفته ناجا نیز گفت: دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مشکلات انتظامی آنان در دفتر نظارت همگانی (197) از مهمترین برنامه های پلیس در این روز با شعار "پلیس :دانش بنیانی،حرفه ای گرایی،روزآمدی" است.
به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در روز سه شنبه 16 مهر ماه پلیس با شعار "پلیس:آموزش همگانی،پیشگیری اجتماعی،آرامش عمومی" برنامه هایی از قبیل  همایش تجلیل از فرهنگیاران پلیس و نمونه های ترافیکی و دیدار با مردم در مساجد سطح شهر را اجرایی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه در آخرین روز از هفته ناجا (چهارشنبه 17 مهر ماه) با رویکرد "پلیس:مرزبانی،امنیت پایدار،اقتدار مرزی" برنامه های هفته ناجا برگزار و به اتمام خواهد رسید، افزود: در این روز برنامه هایی از جمله کوهپیمایی کارکنان و همایش اصناف برگزار خواهد شد. 
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و گفت: با مخلان نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی برابر با قانون برخورد می کنیم و برای امنیت مردم تا پای جان می ایستیم.
سردار حبیبی افزود:کشفیات مواد مخدر در 6 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 21 درصد افزایش داشته است.
وی در پایان از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش اخبار انتظامی استان و همچنین تعامل و همکاری مناسب با پلیس تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز