بازی با فندک خانه ای را به آتش کشید

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۴:۳۱
کد خبر: ۹۰۹۴۸۱
بازی با فندک خانه ای را به آتش کشید
وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد . مرکز فرماندهی به سرعت آتش نشانان از ایستگاه 6 و 17 را به محل حادثه که یک منزل مسکونی در بلوار فرگاز بود اعزام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص این حادثه گفت: یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان به علت بی احتیاطی و بازی کودک با فندک آتش گرفته و از قسمت اتاق خواب کاملا شعله ور شده بود.
وی با اعلام این که شعله و دود زیادی از پنجره های طبقه اول این ساختمان به بیرون زبانه می کشید و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات دیگر بود، افزود: ساکنین به موقع از این حادثه مطلع شده و همزمان با تماس با آتش نشانی، خود را به محل امن رساندند.
عدلو با اشاره به اینکه اهالی ساختمان خود را به بیرون ساختمان رسانده بودند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با اطلاع از این موضوع بی درنگ با توجه به شرایط بحرانی به چند گروه تقسیم شدند، گروه اول سریعا جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند، گروه دوم با بکارگیری تجهیزات انفرادی و دستگاههای تنفسی برای مهار حریق، خود را به ساختمان رساندند.
عدلو ادامه داد: خوشبختانه آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن، حریق را کنترل کرده و مانع از گسترش حریق و رسیدن به قسمت های دیگر ساختمان شدند.
نظر شما