مدیر کل تامین اجتماعی فارس:

تدبر و اندیشه در آیات قرآن، حیات بخش انسان هااست

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۲:۰۵
کد خبر: ۹۱۲۳۱۹
تدبر و اندیشه در آیات قرآن، حیات بخش انسان هااست
مدیر کل تامین اجتماعی فارس درآیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مقدماتی مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی فارس که شامگاه 22مهرماه در تالار اجتماعات فجر شیراز برگزار شد گفت: حفظ و قرائت و ترتیل قرآن کریم ، کاری ارزشمند و نیکوست اما بالاتر از درک و تدبر در آیات الهی است که بایستی در جامعه تاکید و ترویج شود .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ابراهیم کشاورز با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت : در این حدیث ، وقتی نگاه کردن به آیات قرآن کریم دارای ثواب شمرده می شود به مراتب تدبر و فهم آیات جایگاه والاتری دارد .
وی حضور در مسابقات قرآن را توفیقی الهی برشمرد و افزود : امیدوارم کارکنان تامین اجتماعی با تاسی از آموزه های قرآن در خدمت رسانی به بیمه شدگان موفق تر عمل نمایند.
دکتر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی فارس نیز در این مراسم با اشاره به تاثیر آموزه های دینی در زندگی انسان گفت : آرامش از جمله تاثیر های مثبت معنویت در زندگی است و ما می توانیم پیروی از این آموزه ها امنیت را در جامعه خود ساری کنیم .
وی پیروزی و موفقیت را در یاری گرفتن از مضامین قرآن برشمرد و گفت تفکر و تدبر در آیات الهی همواره چاره ساز انسانها در برهه های زندگی بوده است و بر خود می بالیم که کارکنان تامین اجتماعی نیز همواره از این چراغ روشنگر الهی در امور کار و زندگی خود استفاده می کنند و بهره می گیرند.
درپایان این مراسم  از سیدعلی حسینی،محمدرضا رستگار ، ناهید اژدرنیا ، زهره هاشمی، وحیداژدرنیا ، سیمین میرشکاران ، ابراهیم امیری، سهیلا رفیعی زهره فلاحی ،وحید مهری، قاسم صادقی، راحله ارجمند، امید حقانی نیا، محمدحسین ذوالعدل، فرزانه جعفری بعنوان نفرات اول ، محمد کیومرثیان، حجت اله محمدی، لیلا مصلی نژاد، سیده نجمه پورحقیقی زاده، عباس مرادپور ،مریم احمدی تبار، محمدتقی زرین کلاه، شهرام خطابی، سارا ذوالقدری، نسرین شیرپور بعنوان نفرات دوم و محمدمهدی محمدی، الهه رضایی،  مریم جعفر پور، مریم نجفی، سیداسماعیل احمدی ، محمدرضا باغبانی ، کبری محمدی بعنوان نفرات سوم رشته های قرائت، ترتیل ، مفاهیم ، حفظ 8جزء و حفظ جزء 30 به تفکیک بانوان و آقایان در دو  بخش بیمه و درمان تجلیل و هدایای نقدی اهدا شد.
نفرات اول این مسابقات قرار است در آذر و دی ماه سال جاری جهت شرکت در مسابقات نهایی به مشهد مقدس اعزام شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز