تقدیر مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز از پلیس راهور فارس

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۱:۲۷:۳۵
کد خبر: ۹۱۲۳۸۶
تقدیر مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز از پلیس راهور فارس
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: امور ارلفیکی یک امر به معروف و نخی از منکر است و همه مردم می توانند همیار فرهنگ ترافیک باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرضا دستغیب در نشست مشترک مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با رییس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: در سال 95 تفاهمنامه ای بین مجمع و پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس منعقد شد که بتوانیم در راستای فرهنگ سازی ترافیکی به مجموعه شهر کمک کنیم
دستغیب ادامه داد: در همین راستا افراد مختلف از شغل های مختلف با تحصیلات مختلف حاضر شدند که همکاری داوطلبانه کمک کنند و به شکلی وقت خود را نذر مردم عزیز شهروند شیراز نمایند.
وی بیان کرد: شهر شیراز یک شهر فرهنگی است به همین دلیل مردم مسائل فرهنگی را جزء اولویت های خودشان می دانند اما برخی اوقات مشاغل زندگی و روزمره باعث می شود کار فرهنگی را فراموش کنند. اینجاست که ما به عنوان همیاران فرهنگ مهربانی مسائل را به آن ها یادآوری می کنیم و قطعا این یادآوری می تواند موثر باشد.
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز تاکید کرد: هر شهروند یک عامل فرهنگی باشند و نیاز نیست این کار توسط تعداد محدودی صورت بگیرد هرکدام از مردم می توانند یک همیار فرهنگ ترافیک باشند چون امر به معروف و نهی از منکر منجر به تعداد افراد خاص نمی شود بلکه یک موضوع عمومی است.
دستغیب در خصوص این نشست هم گفت: در این نشست مسائل و مشکلات روز ترافیکی در شیراز بیان شد و راهکارهایی برای فعالیت های بیشتر در زمینه فرهنگسازی ترافیکی مطرح گردید که امیدواریم بتوانیم با قدرت مصوبات این جلسه را عملی کنیم.
در پایان این نشست اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و رییس پلیس راهور استان فارس تقدیر کردند.
 
نظر شما