استاندار فارس :

دولت در واگذاری مسئولیت به زنان محدودیتی قائل نیست

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۲۹۹۵
دولت در واگذاری مسئولیت به زنان محدودیتی قائل نیست
استاندار فارس گفت: دولت در واگذاری مسئولیت به زنان محدودیتی قائل نیست.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت اله رحیمی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در جامعه و سابقه تاریخی آن اظهار داشت: از ابتدای تاریخ اسلام نقش زنان در جامعه پر رنگ بوده و نام آورانی مانند حضرت خدیجه ، فاطمه الزهرا و زینب(س) الگویی زیبا برای همه آنان به شمار میروند.
نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر توانمندی ها و تعهد  کاری زنان در امور اجرایی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بر بهره گیری از  سایر توانمدی های زنان تاکید ویژه دارد و این هدف با مشارکت همدیگر محقق می‌شود.
رحیمی ورود به حل معضلات و آسیب های اجتماعی را از دیگر مسولیت های زنان جامعه دانست و گفت: تلاش داریم تا در حل نیازمندی اشتغال زنان  به جایگاه لازم دست یابیم و کارگزاران دولت و مجموعه استاندارهی نیز در واگذاری مسئولیت به زنان هیچ گونه محدودیتی قائل نیست و زنان باید در پذیرش مسولیت ثابت قدم باشند. 
دکتر رحیمی با بیان کمبود های زیر ساختی در حوزه زنان خاطر نشان کرد:برخی  مسئولین اجرایی شهرستان ها در معرفی خدمات دولت در حوزه بانوان ناتوان بوده اند و تلاش های دولت در حالت تحریم بسیار موثر واقع شده است.
استاندار فارس در پایان با تشریح طرح های کلان عمرانی و فرهنگی در فارس؛ از بهره براری از  طرح های بزرگ عمرانی با حضور ریس جمهور خبر داد.
گفتنی است این جلسه با ارائه نقطه نظرات بانوان عضو شوراهای اسلامی استان فارس پایان یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز