پنج مصدوم حاصل چهار سانحه رانندگی در شهر شیراز

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۱:۱۳
کد خبر: ۹۱۳۸۴۲
پنج مصدوم حاصل چهار سانحه رانندگی در شهر شیراز
در عملیاتهای امداد و نجات جاده ای دو روز گذشته آتش نشانان شیراز ، پنج نفر مصدوم شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، پس از اعلام حادثه رانندگی و برخورد خودرو پژو 206 به جدول حاشیه خیابان در خیابان ساحلی در ساعت 1:59 دقیقه بامداد روز گذشته، تیم امدادی از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
آتش نشانان از ایستگاه 9 ، بدون درنگ خود را به محل حادثه رسانده و پس از ایمن سازی محل حادثه و خودرو بوسیله نصب علائم هشداردهنده و برداشتن بست باتری خودرو، در انتقال مصدومان حادثه که دو مرد 22 و 24 ساله بودند به عوامل اورژانس یاری رساندند.در پایان این عملیات ، تیم امدادی پاکسازی خیابان را از روغن و بنزین حاصله از این تصادف را انجام دادند.
همچنین در ساعت 13:59 دقیقه روز گذشته ، گزارش واژگونی یکدستگاه پراید در خیابان مثنوی از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 12 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رساند و عملیات امدادرسانی ، بوسیله ایمن سازی محل و خودرو، کمک به انتقال مصدوم حادثه و همکاری در جابجایی خودرو ها به حاشیه امن از خیابان انجام شد.در این سانحه رانندگی زن 45 ساله مصدوم و راهی بیمارستان شد.
در دو حادثه دیگرکه در روز جمعه در خیابان ابیوردی و بلوار احمد بن موسی (ع) به وقوع پیوست راننده زن 24 ساله و مرد 25 ساله ، به مراکز درمانی انتقال داده شدند .آتش نشانان از ایستگاه 18 و 20 عملیات امدادرسانی این تصادفات رانندگی را برعهده داشتند.        
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز