تصادف نیسان حامل بار گوجه

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۸:۲۲
کد خبر: ۹۱۵۲۷۲
تصادف نیسان حامل بار گوجه
برخورد خودرو خاور با وانت نیسان حامل بار گوجه فرنگی در جاده شیراز خان زنیان یک مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز و اعلام وقوع برخورد خودرو خاور با وانت نیسان حامل بار، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه 14 را ساعت 19:36 دقیقه شب گذشته به محل حادثه در جاده شیراز خان زنیان اعزام کرد.
بنا به اظهار علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی: یک دستگاه خودرو خاور با یک دستگاه وانت نیسان حامل بار گوجه فرنگی به شدت برخورد کرده و در اثر این برخورد راننده 29 ساله وانت نیسان درون خودرو گرفتار شد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از استقرار صحیح خودرویی، با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق هر دو خودرو نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص به رها سازی تنها مصدوم حادثه از اتاقک در هم پیچیده خودروی نیسان اقدام کردند.
عدلو خاطرنشان کرد: آتش نشانان، مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده و پس از ایمن سازی کامل محل، رفع لغزندگی و پاکسازی جاده (با توجه به ریختن گوجه های موجود از وانت نیسان  بر سطح جاده) و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز