شهردار منطقه سه شیراز :

ساماندهی محور دروازه قرآن تا پایان سال جاری

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۸:۳۶
کد خبر: ۹۲۹۲۳۸
ساماندهی محور دروازه قرآن تا پایان سال جاری
شهردار منطقه سه شیراز از ساماندهی محور دروازه قرآن به عنوان اصلی ترین ورودی شیراز تا قبل از پایان سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،مسعود طهماسبی  اظهارداشت: ساماندهی ورودی دروازه قرآن از این لحاظ که معرفی کننده و نماد شهر شیراز است از اهمیت بسزایی برخوردار است بنابراین یکی از دغدغه‌ها و اولویت های شهرداری منطقه سه ساماندهی این محور است.
وی افزود: با توجه به اینکه این محور حدفاصل دروازه قرآن تا پلیس راه در محدوده شهری قرار ندارد اما دغدغه مهم شهرداری است به همین منظور ما با جدیت به دنبال راه اندازی کارگروهی در سطح مسئولین استانی برای ساماندهی این محور هستیم.
مهندس طهماسبی پیگیری های انجام شده در این خصوص را اثربخش عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به فرصت کمی که تا نوروز 99 باقی مانده است بتوانیم کارگروه را راه اندازی و قبل از سال عملیات اجرایی ساماندهی را انجام دهیم.
شهردار منطقه شیراز همچنین از آغاز عملیات عمرانی نهضت آسفالت در منطقه 3 خبر داد.
مهندس طهماسبی با اشاره اینکه حدود 400هزار متر مربع عملیات عمرانی روکش آسفالت تا پایان سال در منطقه انجام می شود، اظهار داشت: حدود 250 هزار متر مربع در قالب نهضت آسفالت در دستور کار قرار گرفته است که با احتساب اقدامات انجام شده در مجموع 400 هزار متر مربع از معابر محدوده منطقه تا پایان سال آسفالت می شوند.
وی با بیان اینکه همزمان با آغاز نهضت آسفالت اکثر معابر منطقه عملیات روکش آسفالت انجام می شود، خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه این طرح از معابر محلات کم برخوردار منطقه آغاز و به تدریح در سایر محلات با اولویت محورهای گردشگری انجام خواهد شد.
شهردار منطقه ۳ شیراز از اجرای بیش از ۲۶ هزار متر تراش و ترمیم آسفالت در بولوارها و معابر منطقه ۳ خبر داد.
طهماسبی با بیان اینکه در شش ماه دوم سال بولوارها و معابر منتهی به اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت : تراش، ترمیم آسفالت جدید در معابر منطقه از یکماه گذشته آغاز و تا پایان سال همزمان با آماده سازی شهر برای نوروز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تا کنون در بولوارهای امام رضا (ع) و محدوده دروازه قرآن و خیابان سفر عملیات تراش و ترمیم آسفالت انجام و بولوارهای سلمان فارسی، نصر و هفت تنان در دستور کار قرار دارد. 
شهردار منطقه 3 خاطر نشان کرد: درزگیری آسفالت خیابان‌های حافظ، نفت، تختی و بولوار جمهوری انجام شده و سایر معابر منطقه نیز در دستور کار است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز