رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد فارس:

علاقه مندان بازیگری مراقب فضای مجازی باشند

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۳:۲۷
کد خبر: ۹۳۳۲۰۹
علاقه مندان بازیگری مراقب فضای مجازی باشند
رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد فارس با این هشدار که لطفا فریب نخورید ، تاکید دارد: افراد علاقه مند به حرفه بازیگری مراقب باشند تا در دام و فریب کسانی که با شگردهای گوناگون خود را در فضای مجازی و یا حقیقی فیلم ساز و تهیه کننده و ..... معرفی می کنند و به شکل های مختلف باعث سوء استفاده و اخاذی هستند، وارد نشوند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، با بیان اینکه این روزها فضای مجازی بخشی از شخصیت حقیقی و حقوقی افراد جامعه شده است، گفت: هستند کسانی که با شگرد های گوناگون خود را فیلم ساز و تهیه کننده و ..... در این فضا های مجازی و یا حقیقی معرفی می کنند و با این کار افراد علاقه مند به حرفه بازیگری را به شکل های مختلف مورد سوء استفاده و اخاذی قرار می دهند .
روح الله رنجبری در پایان افزود: روی صحبت بنده با مردم شریف و دوست داشتنی شهر راز است. در این برحه از زمان با وضعیت اقتصادی جامعه که برای همه ما آشناست، اگر فرد یا افرادی بی هویت با تبلیغات و وعده های دروغین برای جوانان و نوجوانان ما دام بگشایند و یا وعده دست یابی به شهرت و یا ثروت آنان را فریب دهند و به شکل های مختلف مورد اذت و آزار قرار دهند ..... ما به عنوان افراد آگاه در این زمینه مسئولیم .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز