بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان فارس

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۲:۰۲
کد خبر: ۹۳۳۸۲۴
بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان فارس
رئیس پلیس راه شمالی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش باران و برف در سطح استان، گفت: با ورود سامانه بارشی از شب گذشته در سطح استان، کلیه محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" اظهار داشت: بارش باران و برف که از شب گذشته در محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در محور " شیراز - سپیدان" ادامه دارد، گفت: در این محور  به دلیل بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رئیس پلیس راه شمالی استان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در سطح استان و ادامه داشتن این سامانه بارشی تاکید کرد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.
سرهنگ دهقانی با تاکید بر به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا در محورهای کوهستانی تصریح کرد: رانندگان هنگام تردد در این محورها از هرگونه عجله و شتاب جدا خودداری کرده و جوانب احتیاط را حتما مد نظر قرار دهند.
وی با توجه به بارندگی ها و بارش باران در استان و لغزنده شدن معابر و کاهش اصطکاک لاستیک خودروها با سطح آسفالت به رانندگان توصیه کرد: از هر گونه عجله و شتاب هنگام رانندگی خودداری کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز