مدرس دوره آموزشی دانش افزایی مدیران مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج:

جامعه نتوانسته است خود را با مباحث مدرن امروزی وفق دهد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶:۰۱
کد خبر: ۹۳۷۱۰۶
جامعه نتوانسته است خود را با مباحث مدرن امروزی وفق دهد
مدرس دوره آموزشی دانش افزایی مدیران مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج گفت: جامعه نتوانسته است خود را با مباحث مدرن امروزی وفق دهد.
دکتر حبیب هادیان فرد در گفتگو ‌با خبرنگار برنا در خصوص ضرورت برگزاری دوره های دانش افزایی مدیران و اساتید مراکز مشاوره و ازدواج بیان کرد: اگر هریک از اساتید نگاهشان به برگزاری این دوره ها 
در راستای این باشد که اطلاعاتی را از ارائه ها به دست آورد، قطعا در ارائه مشاوره پیش از ازدواج کمک کننده خواهد بود.
وی افزود: باتوجه به اینکه جامعه امروزی ما به سرعت در حال تغییر است و در این تغییر نگاه به زن، مرد و ازدواج بسیار تغییر کرده است و در طی این تغییرات نمی توان گفت که حق با چه کسی است و علی رغم تفاوت هایی که در حال رخ دادن است انتظارات از زندگی خوب بالاتر رفته و تغییر کرده است و افراد گرایش به طبیعت کمال گرایی نموده اند و در عین حال مهارت های زندگی متفاوت شده است و جامعه امروز با گذشته بسیار تفاوت دارد و باتوجه به اینکه این تغییر به صورت سریع اتفاق افتاده است جامعه نتوانسته است خود را با مباحث مدرن امروزی وفق دهد.
هادیان فرد اضافه کرد: باتوجه به عدم یادگیری مهارت های لازم که افراد باید آنها را فرا می گرفتند اما این عدم مهارت موجب تعارض در افراد می شود.
وی همچنین با بیان اینکه در زندگی امروز اگر زنی مسائل اقتصادی آن رفع شده باشد تنهاچیزی که نمی تواند آنرا زیر یک سقف نگه دارد، مسئله زور می باشد و یک مرد باید این توانایی و مهارت را داشته باشد که بتواند زندگی خود را در تعادل نگه دارد.
بیشترین مشکلات از دید اینجانب این نیست که یک نفر خطا دارد، بلکه انتظارات جدیدی است که افراد از یکدیگر دارند ولی دو طرف نمی توانند انتظارات یکدیگر را برآورده نمایند. 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز