مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد:

کارگاه آموزش نقاشی نمایشگاه آفتاب هنر لامرد برگزارشد

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۶:۱۰
کد خبر: ۹۴۰۳۲۳
کارگاه  آموزش نقاشی نمایشگاه آفتاب هنر لامرد برگزارشد
مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد از برگزاری کارگاه نقاشی از سلسله کارگاه های آموزشی نمایشگاه آفتاب هنر خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور استاد فاطمه جنتی مدرس دانشگاه های شیراز، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لامرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد، سلمان هاشم پور با نیم نگاهی به اهمیت بخش تخصصی و اجرایی انجمن های هنری همچون آفتاب هنر در ایفای نقش در جامعه و پرورش افراد توانمندتر خاطرنشان کرد: کتمان نمیتوان کرد چرا که انسان بی نهایت طلب است، همواره به هنر و زیبایی گرایش دارد و نسل جدید، کودک و نوجوان از این قاعده کلی مستثنی نیستند.
وی با اشاره به چرایی پایین بودن هزینه کارگاه های نمایشگاه آفتاب هنر لامرد تصریح کرد: این نمایشگاه هنر، با هدف ایجاد زمینه تعامل، ارتباط میان هنرمندان خلاق و فعال در عرصه هنر، کشف استعداد های هنری، تشویق هنرمندان نوجوان و جوان به هنر و ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری برگزار میشود به همین منظور کمترین هزینه پرداختی برای هنرمندان در نظر گرفته میشود تا همه بتوانند حضور پیدا کنند و بهره ببرند.
در ادامه مدرس دانشگاه های شیراز با بیان اینکه برگزاری ورکشاپ در لامرد افتخار است، آشنایی هنرآموزان با متریال ها، اسلوب ها و تکنیک های ویژه را از مهم ترین هدف های برگزاری کارگاه های نقاشی برشمرد و تصریح کرد: بچه هایی که با نقاشی آشنایی کاملی ندارند در ورکشاپ های نقاشی به آن ها این فرصت داده میشود که در مدت زمان کمتر تکنیک های بیشتری را بیاموزند؛ علاوه بر این هنرآموزان با آموزش هایی که به آنها داده میشود در میابند که به چه تکنیک هنری علاقه‌مند هستند و راه خود را پیدا میکنند.
فاطمه جنتی سطح یادگیری هنرآموزان لامردی را بالا قلمداد کرد و گفت: بچه های لامرد برای هنرآموزی بسیار مشتاق هستند که این به نوبه خود به بنده حس خوبی القا میکند.
وی افزود: ورکشاپ ها جنبه کاربردی دارند؛ علاوه بر این بچه ها می آمورند که از هنر چه کارهای خوبی میتوانند انجام دهند که فروش داشته باشد و رغبت خود را نسبت به هنر افزایش دهند؛ چراکه هنر عشق است و بخش زندگی هرکس در هر رده، سن، شغل و مقامی است.
جنتی در پایان با اشاره به تأثیرات هنر در زندگی هر فرد تأکید کرد: همیشه بعد مادی در کسب حرفه مد نظر نیست چراکه بزرگترین درست های زندگی همچون گذشت در برخی از حرفه ها همچون هنر نهفته است
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز