معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس:

بازه زمانی راه اندازی طرح های تولیدی بر توجیه اقتصادی طرح موثر است

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰:۴۱
کد خبر: ۹۴۲۶۰۷
بازه زمانی راه اندازی طرح های تولیدی بر توجیه اقتصادی طرح موثر است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در سفر به شهرستان های لامرد و مهر ، از طرح های تولیدی . صنعتی. گردشگری بازدید و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری سند پیشران توسعه شرکت کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ظفر افشون  دراین بازدید به بازه زمانی مشخص در راه اندازی طرح های تولیدی بر توجیه اقتصادی طرح موثر اشاره کرد و اظهارداشت:درغیر اینصورت جواب عکس می دهد و ضرر و زیان به همراه خواهد داشت که این ضرر متوجه سرمایه گذار و شرایط اقتصادی کشور خواهد شد.
وی ضمن بازدید از طرحهای اقتصادی در حال احداث و طرح های صنعتی منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد و شهرک صنعتی مهر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری سند پیشران در دو شهرستان با تصویب مصوبات مسائل و مشکلات  را بررسی و راهکارهایی عملیاتی و اجرایی اتخاذ نمودند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس مسائل و مشکلات مطرح ‌شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط صنعتگران و تولید کنندگان را شامل مشکلات صادرات کالاها با توجه به نرخ ارز، محدودیت‌های واردات مواد اولیه و تأمین ماشین‌آلات به‌روز دنیا، مسائل بدهی و معوقات بانکی، سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی، بیمه‌ای، مسائل زیرساختی برق، آب و گاز در شهرک‌های صنعتی،  افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های جانبی دانست که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.
 ظفر افشون تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در جهت توسعه استان و بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: عملکرد درست و به موقع مدیران اقتصادی و بانک ها در این کارگروه و در راستای حل مشکلات کارگاه ها و واحدهای تولیدی استان می تواند در رسیدن به شاخص های تولید و اشتغال موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد طرح ها در مدت زمان مشخص به بهره برداری و تولید برسند، اضافه کرد: توجه به بازه زمانی مشخص در راه اندازی طرح های تولیدی بر توجیه اقتصادی طرح موثر است، درغیر اینصورت جواب عکس می دهد و ضرر و زیان به همراه خواهد داشت که این ضرر متوجه سرمایه گذار و شرایط اقتصادی کشور خواهد شد.
 ایشان با اشاره به اینکه رونق تولید و تقویت بخش اقتصادی کشور از اولویت های اساسی دولت است گفت: امیدواریم با استمرار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ظرفیت قانونی این کارگروه و سایر جلسات اقتصادی توسط مسولین در سراسر استان بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای حل  مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری، کشاورزی و گردشگری و تحقق توسعه  فعالیت های اقتصادی در استان فارس  برداریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز