استاندار فارس:

با حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست می یابیم

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۴۳۰۲۲
با حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست می یابیم
استاندار فارس با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های نوین در گره گشایی از مشکلات کشور گفت: تخریب و سیاه نمایی ها هیچ جایگاهی در نزد ما ندارد و این روش نتیجه ای برای مردم نیز ندارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان سروستان با اشاره به شرایط اخیر کشور در حوزه اقتصاد اظهار داشت: مشکلات اقتصادی پیوست تصمیمات سیاسی است و این سلسه مراتب در جبهه های مختلف قابل ارزیابی است.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در تحلیل شرایط کشور گفت: شرایط پیچیده ای گریبان گیر کشور است و مدیریت در این ایام بسیار دشوار است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی مردم خاطر نشان کرد: تحریم های ظالمانه از کوچکترین تا بزرگترین آحاد جامعه را هدف گرفته است
وی با اشاره به استعدادهای قانون اساسی در آزادی عمل مردم اظهار داشت: مردم تعیین کننده آینده سیاسی خود هستند و در این بین انتخابات سرنوشت سیاسی ما را رقم خواهد زد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه برخی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام و دولت هستند خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم سبب افزایش مشارکت سیاسی خواهد شد و ما باید تلاش کنیم تا به این مهم دست یابیم و از محل همین انتخابات کیفیت و کمیت آینده کشور رقم می‌خورد.
رحیمی عدم توجه به وعده های پوشالی را از مهمترین آیتم های انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: حوزه اختیارات هر قوه معین کننده سطح توقعات و وعده های نامزدها است و در همین راستا مردم انتخاب بهتری از میان نامزدها خواهند داشت.
استاندار فارس با تاکید بر لزوم بهره گیری از توان اجرایی نخبگان شهرستان سروستان تاکید کرد: می توان از محل حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست یافت.
گفتنی است این جلسه با ارائه نظرات فعالان اقتصادی و سیاسی پایان یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز