تلاش برای تولید محتوا باهدف افزایش سواد رسانه‌ای در آموزش‌وپرورش

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۱:۳۹
کد خبر: ۹۴۷۹۱۳
تلاش برای تولید محتوا باهدف افزایش سواد رسانه‌ای در آموزش‌وپرورش
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: ضرورت دارد مجموعه کارشناسان آموزش‌وپرورش با همکاری دبیرخانه شورای فضای مجازی در راستای تولید محتوا و اجرای برنامه‌های افزایش سواد رسانه‌ای اقدامات جدی و عملی را دنبال نماید.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،دکتر علی عسکر نجفی در دیدار با اعضای دبیرخانه شورای فضای مجازی استان فارس گفت: فضای مجازی نقش بسیار مهمی در زندگی و مدیریت افکار عمومی و رفتار جامعه به‌خصوص در بین نوجوانان و جوانان دارد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری برای انتقال مفاهیم فرهنگی ، گفت:  از اولویت‌های کاری من اتخاذ تدابیر لازم برای شناخت صحیح تهدیدات و اطلاع‌رسانی به‌موقع به دانش آموزان، معلمان و کارشناسان ،به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه فضای مجازی است.
نجفی گفت : ضرورت دارد مجموعه کارشناسان آموزش‌وپرورش با همکاری دبیرخانه شورای فضای مجازی در راستای تولید محتوا و اجرای برنامه‌های افزایش سواد رسانه‌ای اقدامات جدی و عملی را دنبال نماید.  
مسئول دبیرخانه شورای فضای مجازی استان فارس ضمن تشریح وضعیت موجود در فضای مجازی گفت : آموزش ‌و پرورش در خط مقدم جبهه‌ی جهاد در فضای مجازی برای پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهدیدات فضای مجازی است. 
دکتر ابراهیم عباسی تأکید کرد : با بهره‌گیری از توان متخصصین فضای مجازی در استان فارس تلاش خواهیم کرد با تقویت آموزش‌های سواد رسانه، گام‌های مؤثری در کوتاه‌مدت در مدیریت و برنامه‌ریزی در فضای مجازی برداشته خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه بر ضرورت اجرای توافقات انجام‌شده  و ارائه گزارش عملکرد در جلسات بعدی اقدام شود
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز