فرماندار ویژه لارستان:

تسهیل شرایط ایجاد گلخانه های کوچک برای مددجویان کمیته امداد امام(ره)

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۵۱۴۰۴
تسهیل شرایط ایجاد گلخانه های کوچک برای مددجویان کمیته امداد امام(ره)
فرماندار ویژه لارستان گفت:تسهیل شرایط ایجاد گلخانه های کوچک برای مددجویان کمیته امداد امام(ره) لارستان میتواند به این افراد کمک شایانی کند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، جلیل حسنی اظهارداشت: حجم و گستردگی کار در کمیته امداد امام بسیار زیاد است، ولی الحمدلله شرایطی در این کمیته فراهم شده است که به موقع به مددجویان رسیدگی و کمک می شود.
وی افزود: هیچ کس از افزایش اقشار آسیب پذیر در جامعه خوشحال نمی‌شود، اما با این وجود باید به وضعیت مددجویان و مستضعفین و اقشار آسیب پذیر جامعه به موقع رسیدگی شود تا از نظر معیشتی با مشکلی مواجه نشوند.
فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش تصریح کرد: تا می توانید خدمات رسانی را به خانواده های تحت پوشش افزایش دهید و با اجرای برنامه های با نشاط و فرهنگی به این چنین مردمی کمک شایان نمایید.
معاون استاندار فارس در ادامه با توجه به گستردگی و جمعیت بالای شهرستان خواستار احداث زیرساخت‌ها و ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی و ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه در تمامی مناطق لارستان شد.
وی همچنین از مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس خواست که شعبه نمایندگی کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه در بخش بنارویه را راه اندازی کند تا مردم این بخش در رفاه و آسایش کامل باشند.
 حسنی در ادامه سخنانش با توجه به جذب کامل اعتبارات اشتغال زایی شهرستان خواستار افزایش تسهیلات جدید شد و تاکید کرد: اعتبارات و تسهیلات لازم برای راه اندازی گلخانه های کوچک مقیاس مد نظر قرار گیرد.
فرماندار ویژه لارستان در پایان گلخانه های کوچک مقیاس راهی برای توانمندسازی روستاییان به خصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد امام دانست و افزود: ایجاد گلخانه ها باعث کاهش مصرف منابع آبی می شوند.
در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمةالله علیه استان فارس نیز مطالبی را مطرح کرد.
 وی در خصوص درخواستهای فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: این موارد را تا حصول نتیجه به جد پیگیری خواهم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز