مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس :

توجه به زندگی حضرت زهرا (س) زمینه ساز برون‌رفت از بن‌بست‌های تربیتی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۴:۴۶
کد خبر: ۹۶۴۵۷۷
توجه به زندگی حضرت زهرا (س) زمینه ساز برون‌رفت از بن‌بست‌های تربیتی است
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: برای بیرون رفت از بن‌بست‌های تربیتی باید بازگشتی آگاهانه و هوشمندانه به زندگی حضرت زهرا داشت باشیم و از وظایف اصلی ما در نظام تعلیم و تربیت ، تبیین فضایل و ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگ است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر علی عسکر نجفی در جمع کارکنان اداره کل آموزش‌وپرورش استان ،ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و میلاد امام خمینی (ره) ،گفت: هم‌اکنون نزدیک به 60 درصد از نیروهای انسانی شاغل در آموزش‌وپرورش را بانوان تشکیل می‌دهند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس افزود: حضور بانوان در مجموعه آموزش‌وپرورش موجب خیروبرکت برای نظام تعلیم و تربیت است و این قشر از فرهنگیان الگوی شایسته‌ای برای سایر بانوان درزمینه عفاف و حجاب و سایر فضایل اخلاقی هستند.
 وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) گفت: نقش‌های که این بانوی بزرگ به‌عنوان فرزند، همسر، مادر و حامی ولایت بر عهده داشتند به نحو شایسته‌ای انجام‌شده است و این بانوی بزرگ در همه این موارد الگوی شایسته‌ای برای جامعه بشریت هستند.
نجفی گفت:از وظایف اصلی ما در نظام تعلیم و تربیت ، تبیین فضایل و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است و باوجود چنین الگویی آموزش‌وپرورش در مباحث تربیتی هیچ کمبودی ندارد .
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: برای بیرون رفت از  بن‌بست‌های تربیتی باید بازگشتی آگاهانه و هوشمندانه به زندگی حضرت زهرا داشت باشیم و هم‌اکنون نیز در آموزش‌وپرورش این نگاه حاکم است.
وی بابیان اینکه ، وی تأکید کرد: تلاش ما این است تا از حضور بانوان در پست‌های مدیریتی نیز استفاده شود
وی بابیان اینکه  نیمی از دانش آموزان ما را دختران تشکیل می‌دهند ، گفت:با توجه به اینکه دانش آموزان دختر بیشتر در معرض آسیب‌های مختلف قرار دارند، لذا نیازمند توجه بیشتر هستند و بر همین اساس تلاش ما این است تا در قالب  طرح‌های مختلف، نسبت به افزایش مهارت‌های اجتماعی و توانمندسازی آن‌ها اقدام نماییم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز