برخورد کامیون باری با خودروی سواری حادثه ساز شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۲:۰۹
کد خبر: ۹۶۴۹۷۸
برخورد کامیون باری با خودروی سواری حادثه ساز شد
برخورد شدید یک دستگاه کامیون باری با خودروی سواری خسارت مالی بر جای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، پس از وقوع این حادثه، حاضرین در محل برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز  زنگ ایستگاه 18 را به همراه خودروهای پشتیبان به صدا درآورد و آتش نشانان را عازم جاده کمربندی، روبه روی شهرک صنعتی کرد.
مسعود مومن فرمانده عملیات درباره ی این حادثه گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیون باری در جاده کمربندی شهرک صنعتی در حال حرکت بود که به شدت با خودروی سواری پژو 405 برخورد کرده و بر اثر این برخورد، کامیون باری دچار نشت گازوئیل و خودروی پژو دچار خسارت مالی شدید شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی مشغول عملیات شدند و ضمن قطع برق خودروکامیون باری و جلوگیری از نشت گازوئیل با استفاده از ابزارهای هیدرولیکی موجود، شروع به فضا سازی برای جدا سازی و انتقال خودروی سواری کردند.
مومن تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در برنداشت و آتش نشانان پس از انتقال خودرو ها به محل امن بزرگراه و تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.
نظر شما