تصادف و آتش سوزی دو خودرو دو مجروح بر جای گذاشت

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۱:۳۴
کد خبر: ۹۶۵۴۳۵
تصادف و آتش سوزی دو خودرو دو مجروح بر جای گذاشت
در حادثه برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در میدان صنایع دو نفر مجروح شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در اثر این تصادف، دو سرنشین خودروی سمند بر اثر حریق این خودرو دچار سوختگی و مصدومیت شدند.
شاهدان در تماس با سامانه 125 با اعلام این تصادف، درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در ساعت 00:32 دقیقه بامداد روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 8 و گروه امداد و نجات ایستگاه 4 این سازمان را به میدان صنایع اعزام کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه گفت: دو خودروی سواری در بلوار صنایع درحال حرکت بودند که به علت نامعلومی با یکدیگر تصادف کرده و یکی از خودرو ها (خودروی سمند) بر اثر انحراف از مسیر به مغازه حاشیه خیابان برخورد و دچار آتش سوزی شد.
وی در ادامه ابراز داشت: دو سرنشین خودروی سمند بر اثر شدت برخورد در اتاقک این خودرو گرفتار شده بودند.
عدلودر مورد عملیات نیروهای امدادی اظهار داشت: آتش نشانان به سرعت اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه حادثه کرده و با استفاده از لوله های آبدهی، شعله های آتش خودرو سمند را مهار و خاموش کردند و سپس با استفاده از ابزار هیدرولیکی نجات، اقدام به رهاسازی و خارج کردن دو سرنشین این خودرو که دچار سوختگی شده بودند کرده و سریعا مصدومین جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به این که راننده ی خودروی دیگر بدون هیچ مصدومیت جسمی از خودرواش خارج شده بود، اضافه کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن خیابان و نیز انجام پاکسازی سطح جاده از آثار بجا مانده از این تصادف، هردو وسیله نقلیه را جهت بررسی علت بروز این حادثه رانندگی تحویل پلیس راهور دادند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز