فرماندار ویژه لارستان:

انتخابات سالم به عملکرد خوب اعضای شعب اخذ رای برمی‌گردد

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۵:۱۶
کد خبر: ۹۶۶۴۹۶
انتخابات سالم به عملکرد خوب اعضای شعب اخذ رای برمی‌گردد
فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: انتخابات سالم به عملکرد خوب اعضای شعب اخذ رای برمی‌گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، جلیل حسنی در جمع اعضای شعب اخذ رای بخش مرکزی این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه انتظار است تمامی اعضای شعبه اخذ رای موازین قانونی، اخلاقی، رفتاری، عملکردی و غیره را در روز دوم اسفندماه، روز برگزاری انتخابات رعایت کنند، افزود: مطمئنیم که انتخابات سالم با حضور اعضای شعب شکل خواهد گرفت و همه چارچوب های قانونی و مدیریتی لحاظ خواهد شد و به حول و قوه الهی انتخابات سالم و با نشاط و با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با همه این وجود انتخابات سالم برمی‌گردد به نحوه عملکرد اعضای شعب اخذ رای، و اینکه تا چه اندازه در کنار تجربیاتی که اعضا دارند و در کنار علم و دانشی که نسبت به موضوع دارند، چقدر اخلاق و رفتار و امانت داری در وجودشان است.
فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هر کاری که می خواهیم انجام دهیم نیاز به اطلاعات، آگاهی و علم آن موضوع را دارد، اظهار کرد: اعضای شعب اخذ رای جلسات آموزشی و توجیهی را جدی بگیرند، چرا که برگزاری انتخابات سالم در وهله اول نیاز به دانش بالا دارد.
وی اذعان داشت: کسانی که دست اندرکار امر انتخابات هستند، حتماً باید نسبت به آیین نامه ها و موازین قانونی و نسبت به دستورالعمل ها و قوانین انتخابات آشنایی کامل داشته باشند و جزوه های آموزشی را مطالعه نمایند و کلاس های آموزشی را مورد توجه قرار بدهند.
معاون استاندار فارس بیان کرد: اعضای شعب اخذ رای، با آیین‌نامه‌ها و قوانین آشنایی کامل داشته باشند، چون ممکن است در روز رای گیری با وقفه مواجه شوند و همین وقفه در کار ایجاد شدن، خدایی نکرده باعث مشکلاتی بشود، بنابراین از نظر تخصصی خود را تقویت کنید و جزء اولویت ها و پیش نیازهای کاری خود در روز رای گیری قرار دهید.
رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه وظیفه انسانی، اخلاقی و اسلامی ماست که از رای مردم صیانت نماییم؛ افزود: موضوع برگزاری انتخابات به بنده فرماندار تفویض شده است و ما هم به نسبت به نمایندگان فرماندار ابلاغ می‌کنیم و انتظار است که حق الناس رعایت شود.
وی خطاب به اعضا شعب اخذ رای تاکید کرد: در روز رای گیری و در پای صندوق‌های رای کاملا بی طرف باشید و آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشید، چرا که انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌کنیم و اصل انتخابات، قانونی بودن و سالم بودن انتخابات و مهمتر از همه آرامش و امنیت مردم است و دیگر اینکه مشارکت گسترده و پرشور مردم را شاهد باشیم.
فرماندار ویژه لارستان اظهارکرد: ما به عنوان متولیان امر انتخابات باید امانتدار خوبی برای مردم باشیم و هر نامزدی که توسط مردم از صندوق درآمد و بیشترین رای را کسب نمود، منتخب مردم و نماینده حوزه انتخابیه لارستان، خنج ، گراش و اوز است و 4 سال خدمتگزار مردم و در کنار متولیان امر اجرایی مشغول به فعالیت می شود.
حسنیبا بیان اینکه اصل کارما برگزاری انتخابات سالم است، افزود: وقتی مردم، اعضا شعب را از خودشان ببینند و به آنها اطمینان خاطر داشته شود که از رای مردم حفاظت می کنند، مطمئن باشید سالم بودن انتخابات را رقم زده ایم و اینجاستکه نظام مردم سالاری اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی در پایان سخنانش تاکید کرد: قریب به 6 هزار نفر، از نیروهای اجرایی، نظارتی و بازرسی گرفته، تا نیروهای خدماتی، پشتیبانی، لجستیکی، امنیتی، نظامی، انتظامی و همه و همه، در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در روز دوم اسفند ماه کار رای گیری را انجام خواهند داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز