خودروی سواری طعمه آتش شد

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶:۴۲
کد خبر: ۹۶۶۵۶۳
خودروی سواری طعمه آتش شد
بروز آتش سوزی خودرو سواری در چهارراه مقر با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،شاهدان حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در چهار راه مقر با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 19 و 3 را به محل حادثه اعزام کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در این باره گفت: یک دستگاه خودروی وانت پیکان در حین حرکت به علت نامعلوم طعمه آتش‌سوزی شده بود که با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد خودرو از قسمت موتور به طور کامل شعله ور شده و خوشبختانه سرنشینان قبل از رسیدن آتش‌نشانان از داخل خودرو خارج شده و در محیط امنی قرار گرفته بودند. لذا آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی، با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی و دو دستگاه خاموش کننده دستی اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند. 
وی افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچ کدام از سرنشینان خودرو دچار آسیب‌ دیدگی نشدند و آتش‌نشانان پس از ایمن سازی خودرو و تحویل آن به عوامل پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.
کارشناسان آتش نشانی به رانندگان خودروهای شخصی و عمومی توصیه می کنند؛برای تامین ایمنی خودروی خود و جلوگیری از خسارات احتمالی از خاموش کننده های دستی مناسب در خودروها استفاده کرده و آموزش های لازم را فرا گیرند تا در هنگام بروز حوادث احتمالی مانع از ایجاد خسارت های گزاف برای خود و دیگر شهروندان شوند.
نظر شما