آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب:

ارتباط نمایندگان آینده مجلس با مردم حوزه انتخابیه بسیار با اهمیت است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۰:۱۳
کد خبر: ۹۶۷۴۵۷
ارتباط نمایندگان آینده مجلس با مردم حوزه انتخابیه بسیار با اهمیت است
آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب گفت:ارتباط نمایندگان آینده مجلس با مردم حوزه انتخابیه بسیار با اهمیت است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در حاشیه رای گیری انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بدیهیات نظام جمهوری اسلامی حرکتی است که انتخابات باعث تقویت ارکان عمده این نظام مقدس می شود.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و قطعا وظیفه خود را نیز به خوبی می دانند که در همه عرصه‌های مهم و سرنوشت ساز مِن جمله انتخابات با تمام آمادگی و علاقه شرکت می‌کنند.
ایشان به حضور گسترده امروز مردم برای رای گیری در آستان مقدس اشاره و اضافه کرد: مردم امروز برای تشکیل مجلسی قدرتمند و سنگری مهم و برای مقابله با توطئه های دشمنان مانند همیشه پای صندوق های رای به صورت گسترده حاضر می شوند.
مسئول معظم حوزه علمیه رضویه شیراز اظهار داشت: اولویت نمایندگان مجلس یازدهم و منتخبین مردم در شرایط کنونی باید رفع مشکلات اقتصادی جامعه باشد تا با تصویب لوایح و قانون گذاری بتوانند گامی مهم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بردارند.
معظم لَه صیانت از کرسی مجلس را امر مهمی دانست که باید توسط نمایندگان از آن حفاظت شود و افزود: نمایندگان نباید بصورت عمد و یا غیر عمد به انحراف کشیده شوند و از ارتباط با عناصری که از سلامت برخوردار نیستند نیز پرهیز و از ورود به مواردی که آبروی مجلس را از بین می برد خودداری کنند.
رئیس جامعه روحانیت شیراز، ارتباط نمایندگان آینده مجلس با مردم حوزه انتخابیه را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد: اقشار مختلف جامعه نیاز به توجه دارند و به نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که بطور مداوم با این افراد ارتباط داشته باشند.
نظر شما