مددجویان برای دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری ندارند

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸:۱۹
کد خبر: ۹۶۹۶۲۸
مددجویان برای دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری ندارند
روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد که مددجویان این نهاد در شهرستان، برای دریافت خدمات، نیازی به مراجعه حضوری ندارند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، براساس اعلام روابط عمومی کمیته امداد(ره) مددجویان این امکان را دارند که با مراجعه به سایت اینترنتی امداد، تمام ۲۶ خدمت رایج را به شکل غیرحضوری، درخواست یا پیگیری کنند.
کمیته امداد اعلام کرده است که این اقدام با هدف رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان، جلوگیری از تجمع‌ در شرایط فعلی، تکریم ارباب رجوع، تحقق میز خدمت الکترونیکی و ... اجرایی شده و در شرایط کنونی مورد تاکید قرار گرفته است.
براین اساس مددجویان کمیته امداد می‌توانند برای ثبت درخواست خدمات مسکن، انشعابات، بهداشت، خدمات درمانی و بیمه‌ای، وام‌های قرض‌الحسنه، کمک هزینه‌های معیشتی، کمک هزینه ازدواج، خدمات مشاوره و فرهنگی، اشتغال و سایر خدمات به درگاه ثبت درخواست‌های اینترنتی مراجعه کنند.
نشانی سایت اینترنتی مورد نظر برای ارائه درخواست یا پیگیری خدمات مورد نیاز، e.emdad.ir اعلام شده است و مددجو می‌تواند با درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و خدمات مدنظر را دریافت کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز