سرخ پوشان دیروز آتش نشانی شیراز، سفید پوشان فداکار امروز

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳:۰۸
کد خبر: ۹۷۲۰۴۲
سرخ پوشان دیروز آتش نشانی شیراز، سفید پوشان فداکار امروز
ضد عفونی معابر شهری،ایستگاه ها و ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی شیرازمعابر شهر شیراز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضد عفونی و گند زدایی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهارداشت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی شهرداری شیراز تصمیمات جدی و لازم اخذ شده است تا علاوه بر ضد عفونی ایستگاه ها و تجهیزات آتش نشانی، معابر شهری نیز با برنامه ریزی ضد عفونی گردد.
مهندس قانع افزود: به این منظور، ماشین آلات و تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی شیراز با همکاری عوامل شهرداری مورد استفاده قرار گرفت و این اقدام شب گذشته در معابری همچون میدان نمازی به‌سمت میدان ولی‌عصر(عج)، اطراف حرمین شریفین ،معابر بیمارستان های شهید بهشتی و علی اصغر اجرا شد و این روال در دیگر قسمت های شهر نیز انجام خواهد شد.
این مقام مسئول با اعلام اینکه ضد عفونی و پاکسازی معابر شهری با هماهنگی کارشناسان علوم پزشکی انجام شده و هیچ خطری برای سلامتی شهروندان ندارد، از مردم خواست هنگام ضدعفونی و پاکسازی از تردد در شهر خودداری کنند و خود را در معرض خطر این ویروس قرار ندهند.
محمد هادی قانع عنوان کرد: تمامی ایستگاه ها و ناوگان خودروئی سازمان آتش نشانی شیراز نیز به منظور پیشگیری از بیماری کرونا به طور مرتب ضد عفونی می شود.
وی در این خصوص گفت: با توجه به این موضوع که همواره در طول سال نظافت ایستگاه های عملیاتی به صورت مکرر، انجام می گردد، در روز های اخیر و به دنبال شیوع ویروس کرونا، این سازمان اقدامات بهداشتی و ضد عفونی ایستگاه‌ها را به صورت جدی تری در دستور کار قرارداده است و با فاصله زمانی کوتاه تر نسبت به نظافت و همچنین ضد عفونی کردن ایستگاه‌ها، خودروها و تجهیزات اقدام می نماید.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: سازمان آتش نشانی شیراز به صورت مکرر محلول های ضد عفونی برای سطوح و دست ها به همراه ماسک و دستکش را دربین پرسنل ایستگاه ها توزیع کرده و این روال هم چنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: علاوه بر ایستگاه های عملیاتی اقدامات پیشگیرانه در ساختمان اداری این سازمان به طور مداوم صورت  
می گیرد.  
قانع افزود: برگزاری جلسات کمیته ویژه پیشگیری از بیماری‌ کرونا ، حذف سیستم انگشتی حضورغیاب ، تهیه و توزیع محلول‌های ضد عفونی دست ، خرید ونصب تجهیزات برای پدالی کردن شیرهای موجود در سرویس بهداشتی، تاکید بر رعایت بهداشت فردی پرسنل ، تعطیلی آموزش‌های عمومی، مراکز ورزشی، استخر و باشگاه‌های ورزشی و مهمانسراها،تهیه دستگاه‌های پخش کننده مواد ضدعفونی و ارسال مکرر مطالب به روز آموزشی از دیگر اقدامات پیشگیرانه این سازمان در جهت مقابله با ویروس کرونا می باشد.
این اقدامات در جهت حفظ بهداشت آتش نشانان و ایستگاههای عملیاتی تا اتمام این شرایط ادامه خواهد داشت.
قانع در پایان با اشاره به تلاش همه عوامل کشوری و شهری برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تصریح کرد: آتش نشانان شهر شیراز در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز