کودکان را از ویروس کرونا نترسانیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴:۲۷
کد خبر: ۹۷۲۵۲۵
کودکان را از ویروس کرونا نترسانیم
طبق آمار، ویروس کرونا کودکان را نسبت به سایر گروه ها کمتر درگیر کرده و علائم و شدت بیماری ناشی از کرونا در کودکان به مراتب کمتر است. شاید علت آن تفاوت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان است. با این وجود آسیب روانی ناشی از اخبار مربوط به کرونا در کودکان بیشتر از بزرگسالان ارزیابی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، نحوه تحلیل کودکان با بزرگسالان متفاوت است و آنها ممکن است با هر بار شنیدن اخبار مربوط به بیماری، تروماتایزد (دچار آسیب)شوند. آن ها همه اخبار را معادل حقیقت می پندارند و به دلیل اینکه متوجه واقعه به طور کامل نمی شوند، با شنیدن صحبت های دیگران و اخبار، بیش از بزرگترها دچار اضطراب می شوند. لازم است به کودکان در باره این ویروس متناسب با سن آنها آموزش هایی داده شود و از جملاتی که برای آنها قابل فهم است استفاده کنیم .
برای مثال می توان به آنها گفت بیماری ناشی از کرونا شبیه نوعی سرماخوردگی است که همه آنها تجربه اش را داشته اند، اما از شدت بیشتری برخوردار است، باید به آنها اطمینان داد که برای درمان بیماری ناشی از این ویروس پزشکان از افراد مراقبت کنند.
لازم است نکات بهداشتی مهم به طور ساده به کودکان آموزش داده شود.
لازم است از کودکان درباره اضطراب های احتمالی آنها سوال پرسیده شود تا با دادن اطلاعات صحیح ترس های بی مورد آنها را از بین ببریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز