اعلام آمادگی و همکاری پلیس فارس در مبارزه با کروناویروس جدید

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۷۳۴۴۱
اعلام آمادگی و همکاری پلیس فارس در مبارزه با کروناویروس جدید
فرمانده انتظامی فارس در نشست هم اندیشی با رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر تاثیر آرامش بخشی در زمان بحران، نسبت به مشارکت نیروهای پلیس در مبارزه با کروناویروس جدید، اعلام آمادگی کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رییس دانشگاه در این نشست با اشاره به عزم جدی و پیگیری تلفنی روزانه فرمانده انتظامی استان در خصوص مهار بیماری کووید_۱۹، گفت: خدمت با انگیزه، در افزایش روحیه نشاط در جامعه بسیار تاثیرگذار است.
دکتر «مهرزاد لطفی» روحیه بخشی و همدلی ارگان های امنیتی را در ارتقای خدمت رسانی تاثیرگذار دانست.
او با ارایه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در ارتباط با بیماری کویید_۱۹ از سوی مجموعه سلامت فارس، پیشنهاد داد: با توجه به نامه ارسالی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس جدید به شورای تامین سلامت و استانداری فارس مبنی بر تعطیلی مراکز گردشگری در ایام نوروز با هدف کنترل بیماری و جلوگیری از انتشار ویروس، اسکان میهمانان نوروزی لغو شود.
دکتر لطفی از نیروهای انتظامی که با ایثار در این ایام در سطح شهر به خدمت رسانی می پردازند تقدیر کرد و افزود: نیروهای انتظامی از ابتدای اعلام ورود این ویروس به کشور و آغاز مراقبت ها در فرودگاه شیراز، همکاری های لازم را با مجموعه سلامت فارس داشته که این روحیه ناشی از ایثار و فداکاری آنان است.
تاکید بر نقش آفرینی کارکنان مجموعه سلامت در بحران ها
فرمانده انتظامی فارس نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در زمان جنگ، قحطی و بحران ها مردمان این سرزمین خود را نشان می دهند، عنوان کرد: کارکنان مجموعه سلامت در مراکز درمانی و اداری به خوبی خود را در زمان بحران نشان داده اند که این مردانگی در تاریخ نیز ثبت می شود.
سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی» افزود: شیرزنانی که در این مراکز به مداوای بیماران می پردازند نیز در این بحران نقش بسزایی دارند.
او به نمایندگی از پلیس و نیروی انتظامی فارس، از تامین سلامت مردم، پشتکار کارکنان دانشگاه و خدمت رسانی مراکز درمانی تقدیر کرد و بر اهمیت تلاش برای آرامش بخشی در زمان بحران تاکید کرد.
 
او با اعلام آمادگی برای تامین امنیت و مشارکت در خدمت رسانی با دانشگاه گفت: نیروی انتظامی فارس با تمام توان و ظرفیت برای استفاده از نیرو و پشتیبانی، استفاده از ماشین های آبپاش برای ضدعفونی کردن و سمپاشی شهر، آماده خدمت رسانی به مردم است.
او از ارسال ابلاغیه به تمامی نیروهای ناجا در کشور برای لغو اسکان و پذیرش میهمانان نورورزی در مهمانسراهای نیروی انتظامی شیراز خبر داد.
در این نشست مقرر شد، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه به همراه یکی از افسران ارشد ناجا به ارزیابی مرکز تعویض پلاک خودرو در شیراز به عنوان یکی از مکان های پرتردد از لحاظ بهداشتی بپردازند.
همچنین برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و یک دستگاه تب سنج از سوی دانشگاه به فرماندهی انتظامی فارس ارایه شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز