پلمپ کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی در مرودشت

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳:۵۷
کد خبر: ۹۷۴۶۵۸
پلمپ کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران پلیس دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان مرودشت در پی کسب خبری مبنی بر تولید ماسک غیر بهداشتی در یک کارگاه زیرزمینی در سطح شهرستان، با توجه به حساسیت در پی شیوع ویروس کرونا و سوءاستفاده سودجویان از این موقعیت ، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" اظهارداشت:ماموران انتظامی پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی همراه با کارشناسان شبکه بهداشت از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه بررسی های صورت گرفته مشخص شد در این کارگاه به روش غیر مجاز و غیر بهداشتی ماسک تولید و سپس در بازار به فروش می رسد.
وی  تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کارگاه تعدادی ماسک بدون فیلتر، مقداری پارچه معمولی تعدادی نخ ماسک و رول نخ نگهدارنده ماسک کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: تمامی اقلام کشف شده در این عملیات تحویل شبکه بهداشت شهرستان مرودشت شده و با حکم مقام قضائی محل نیز پلمپ و در این رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
 زراعتیان در پایان گفت: با توجه به نیاز شدید مردم به ماسک و لوازم بهداشتی، برخی از افراد سود جو به دنبال تولید غیر بهداشتی و توزیع خارج از شبکه این لوازم هستند ولی باید بدانند پلیس اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد و برابر قانون و قاطعانه با سودجویان برخورد می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز