اتخاذ تدابیر ویژه در شهرستان مهر

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۶:۲۲
کد خبر: ۹۷۶۳۴۳
اتخاذ تدابیر ویژه در شهرستان مهر
در جلسه شورای تأمین شهرستان مُهر با موضوع ویروس کرونا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد 6 مصوبه برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان اخذ شد که سر پیچی یا عدم تحقق هر یک از آنها پیگیری قانونی دارد.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد؛ بر اساس مصوبه شورای تأمین شهرستان مُهر راههای ورودی این شهرستان از سمت چاه کبکان (جنب ایستگاه پلیس راه) و ورودی مسیر فاریاب به عسلویه اکیپ کنترل بیماری کرونا با حضور شبکه بهداشت و نیروی انتظامی مستقر خواهد شد.
  نیروی انتظامی و سپاه موظف هستند در شهرها و روستاها گزارشات واصله از برگزاری مراسم های عروسی رصد و در صورتی تأیید مراتب تعطیلی این مراسم به صاحب عروسی ابلاغ کنند و در صورت عدم تمکین برخورد قانونی انجام دهند؛ علاوه بر این تمام گروه های موسیقی شهرستان مهر در صورت حضور در مراسمات عروسی ضمن برخورد قانونی، کلیه وسایل و آلات موسیقی توقیف خواهد شد.
از سویی دیگر کلیه واحدهای صنفی غیر ضرور و پر خطر (آرایشگاه ها، رستوران ها، کلوپ های ورزشی و باشگاهها) باید تعطیل شوند و در صورت عدم توجه به اخطاریه های اتاق اصناف و تیم بازرسی، آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد.
علاوه بر این شهرداران موظف هستند بر اساس قانون با دست فروشان سطح شهر برخورد کنند و در صورت نیاز به نیروی انتظامی این همکاری صورت خواهد گرفت، ضمناً در صورت بی توجهی شهرداری ها به این وظیفه قانونی خود از سوی دادستانی بر علیه آن شهرداری اعلام جرم خواهد شد.
همچنین با همکاری نیروی های بسیج در تمامی شهرهای شهرستان با سیستم صوتی سیار هشدارهای بهداشتی ‌و ضرورت تعطیلی برخی واحدهای صنفی به اطلاع مردم رسانده شود.
اخراج تمامی نیروهای فاقد کارت سلامت در شرکت اتان مُهر 
‌بر اساس مصوبه شورای تأمین شهرستان مُهر تمام نیروهایی که اخیراً در شرکت اتان این شهر جایگزین شده اند و فاقد کارت سلامت هستند اخراج میشوند.
از سویی دیگر ظرف ۴۸ ساعت باید کلیه تمهیدات بهداشتی نظیر استقرار درمانگاه سیار، گند زدایی خوابگاهها، توزیع مواد شوینده و ضد عفونی، ماسک و دستکش جهت کارگران این واحد انجام گیرد.
 شورای تأمین شهرستان مُهر ضمن اعلام تمام خطرات بهداشتی شرکت اتان مُهر، تعطیل یا تعدیل شدن نیروهای آن را به جلسه شورای تأمین استان فارس موکول کرده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز