مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس:

پاسگاه های محیط بانی فارس برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز می شوند​

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۸:۳۹
کد خبر: ۹۷۸۴۰۴
پاسگاه های محیط بانی فارس برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز می شوند​
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، در بازدید از پارک ملی بمو دستور ضد عفونی پاسگاه های محیط بانی استان برای پیشگیری از بیماری کرونا و تامین بسته بهداشتی شخصی برای تمام محیط بانان استان را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، حمید ظهرابی؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ضمن بازدید از پاسگاه های محیط بانی پارک ملی بمو مسائل و مشکلات محیط بانان را مورد بررسی قرار داد و خبر از تهیه و توزیع بسته مواد بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا در تمام پاسگاه های محیط بانی و ساختمان های اداری استان جهت حفط سلامت سبزپوشان طبیعت در روزهای آتی داد.
وی افزود:در کنار ضد عفونی کردن پاسگاه های محیط بانی و محیط های اداری، و تهیه بسته شخصی ضد کرونا، اموزش و اطلاع رسانی، دستوالعمل های لازم و اقدامات ضروری دیگری از طریق پیام رسان ها برای آموزش همکاران و مراجعان به این دستگاه صورت گرفته است.
امکان بازدید مجازی از موزه حیات وحش و تور مجازی
مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: در روزهایی که در مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندیم جهت رفاه حال هموطنان عزیز، این اداره کل امکان بازدید رایگان از تور مجازی موزه حیات وحش و مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان فراهم نموده است .
ظهرابی بیان کرد: تور مجازی موزه حیات وحش پارک ملی بمو  و اپلیکیشن تور مجازی شناسنامه مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس در این برهه از زمان که مجبور به قرنطینه و نگهداری کودکان در منزل هستیم این اداره کل امکان بازدید از موزه را بصورت غیرحضوری و از طریق سایت اداره به آدرس  fars.doe.ir  و اپلیکیشن تور مجازی را به آدرس http://idefars.ir/env.apk فراهم آورده اند تا خانواده ها بتوانند بدون صرف هیچ هزینه ای از داخل خانه هایشان به تماشای گونه های گیاهی و جانوری محیط زیست مشغول شوند.
وی عنوان کرد: موزه حیات وحش پارک ملی بمو بیش از 385 گونه جانوری اعم از: پستانداران، خزندگان، پرندگان و ... گنجینه ای از تنوع زیستی را در خود جای داده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز