پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت عید نوروز

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۸:۰۴
کد خبر: ۹۷۹۸۸۱
پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت عید نوروز
استاندار فارس به مناسبت عید نوروزپیام تبریک صادر کرد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس،متن پیام دکتر عنایت اله رحیمی به شرح زیر است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
«ای تغییر دهنده دلها و دیده‌‌ها؛ ای مدبّر شب و روز؛ ای گرداننده سال و حال‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال.»
نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست.
ایرانیان عزیز با رسم ایرانی- اسلامی خود، بهار طبیعت را با زمزمه ی «یا مقلب القوب» جشن می گیرند و نوروز را بهترین فرصت برای نوشدن رختِ آگاهی و نماد امید و پویایی می دانند. 
 نجوای « یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های گلرنگ امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مِهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوستِ ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد.
دید و بازدید، نظافت و پاکی، نوعدوستی و محبت، صلح و صفا و تعاملات پررنگ اجتماعی از نشانه های درک بهار معنا در عید نوروز ایرانیان است امّا امسال، به ضرورت و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، «ماندن در خانه» دستِ رد به سینه ی دیدوبازدیدها زده و فرصتی متفاوت برای نوعدوستی را به ما گوشزد می کند که : «ماندن در خانه» و پرهیز از دیدو بازدیدها، بهترین نشانه ی دوست داشتن عزیزانمان و تنها راه رهایی از دام این ویروس است. 
سال 1398 با تمام فراز و نشیب ها، تلخی و شیرینی ها و ناکامی و کامیابی های آن به پایان رسید. خوشبختانه در زمینه های مختلف، خدمات ارزشمندی ارائه شد. مردم عزیز و شریف فارس در سال 98 شاهد بهره برداری از پروژه‌های بزرگی بودند که بر روند توسعه و پیشرفت استان تأثیر به سزایی داشت و موجب رضایت و امیدواری مردم و علاقه‌مندان به توسعه و  آبادانی استان شد.
در سال 1398 شاخص‌های عملکرد در زمینه های مختلف، نشان دهنده ی عملکرد خوب استان فارس در مقایسه با سایر مناطق کشور است که امیدوارم این روند با سرعت روزافزونی تقویت یابد و سال 1399 سال خیر، برکت و توسعه هرچه بیشتر و بهتر برای استان عزیزمان باشد و بهره برداری از طرح های در دست اقدام، موجب تحول در مسیر بالندگی فارس گردد. 
اینجانب، فرارسیدن سال 1399 را به شما مردم عزیز استان فارس، صمیمانه تهنیت عرض می نمایم و به پاس همکاری دستگاهای اجرایی مختلف، ‌همدلی تیم مدیریتی استان و همفکری و پشتیبانی معنوی مردم در توسعه استان در سال 1398 و عبور از حوادث مختلف؛ ازجمله همکاری درخصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تک تک شهروندان عزیز و فهیم، به ویژه سفیران عرصه سلامت تشکر می کنم.
امیدوارم خداوند متعال، سال جدید را سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان، مقدّر فرماید. 
عنایت اله رحیمی – استاندار فارس
نظر شما