آیت الله دژکام ::

هم وطنان به استان فارس سفر نکنند

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۰:۴۲
کد خبر: ۹۷۹۸۸۴
هم وطنان به استان فارس سفر نکنند
امام‌جمعه شیراز از مسئولان استانی خواست برای مانع از ورود مسافران و شیوع بیشتر کرونا در استان چاره‌اندیشی کنند زیرا چنانچه چاره‌جویی نشود مبتلایان استان نیز به‌مانند استان‌های شمالی تبدیل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  آیت الله  لطف الله دژکام اظهارداشت:یکی از بحث‌های مهم و الزامات ضروری در مدیریت بحران‌هایی چون شیوع یک بیماری همه گیر مانند کرونا، لزوم تبعیت همگانی از تصمیمات اتخاذ شده برای مهار و کنترل این بحران است.
وی بیان کرد: در همین رابطه مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که تدابیر ستاد ملی کرونا لازم الاجراست و همگان باید از آن تبعیت کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در فارس عنوان کرد: یکی از موارد مهمی که این روزها درباره آن زیاد صحبت می‌شود، لزوم ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت‌های غیر ضروری و تفریحی است چنان که عدم توجه و رعایت این مساله، استان‌ها و شهرهای شمالی کشورمان ازجمله گیلان و مازندران را به بحرانی‌ترین مناطق درگیر با این بیماری تبدیل کرد و حال، بیم درگیر شدن دیگر شهرها و استان‌ها نیز وجود دارد.
امام جمعه شیراز افزود:بنده از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم جهت حفظ سلامتی خود و هموطنان‌شان در همه شهرها و استان‌ها ازجمله استان فارس و شهر شیراز و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در روزهای پیش رو و ایام تعطیلات عید نوروز، از سفرهای تفریحی و غیر ضروری به استان فارس و شهر شیراز در این ایام جدا خودداری کنند و از مسئولان ذیربط استانی و کشوری نیز انتظار دارم در‌این‌باره تمهیدات لازم را بکار ببندند.
 آیت الله دژکام تصریح کرد:ان شاءالله با سپری شدن این بحران و بازگشت آرامش و سلامت همگانی، استان تاریخی و کهن فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان هموطنانمان از اقصی نقاط کشور خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز