یک گام تا رهایی پیشگام در مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۲:۴۶
کد خبر: ۹۸۰۴۵۶
یک گام تا رهایی پیشگام در مقابله با کرونا
سازمان مردم نهاد یک گام تا رهایی به مانند همیشه که در مقابله با آسیب های اجتماعی پیشگام است از روزهای آغاز بحران بیماری کرونا نیز در صف اول یاری به همشهریان قرار داشت.
 محمدرضا جدیدی عضو سازمان مردم نهاد یک گام تا رهایی در گفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهارداشت: برحسب وظیفه و مسئولیت اجتماعی که هر فرد  در صورت مواجه کشور با بحران برعهده دارد ما نیز در سازمان مردم نهاد یک گام تارهایی تلاش می کنیم در مواقع مختلف به ویژه بحرانها در کنار مردم باشیم.
وی ادامه داد: ما سازمان های مردم نهاد  قبول کرده ایم  در زمان های مختلف به عنوان بازوان دولت در کنار دولت و مردم باشیم و باید اگر خطراتی هم در بحران ها  وجود دارد با جان و دل پذیرا باشیم و تمام و کمال وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهیم.

یک گام تارهایی

این فعال اجتماعی با تاکید براینکه سازمان مردم نهاد یک گام تا رهایی همیشه سعی کرده در هر بحرانی واکنش سریع نشان دهد و درکنار دولت و مردم باشد، افزود:  ما در سیلاب فروردین 98شیراز، خوزستان، لرستان واین اواخر هم سیل سیستان و بلوچستان و زلزله خان زنیان با تمام توان به یاری مردم شتافتیم.
جدیدی  تصریح کرد: از زمان شروع شیوع کرونا ویروس نیز این سازمان وظیفه خود دانست که جهت آگاه سازی مردم در خصوص خطرات این بیماری و ضد عفونی عابر بانک های خیابان های پر تردد شیراز جهت پیشگیری از شیوع وارد عمل شود و در تاریخ 12اسفند این اتفاق مهم را رقم زد.
عضو سازمان مردم نهاد یک گام  سپس بیان کرد: از تاریخ 13 اسفند تاکنون با توجه به نیاز مبرم مردم به ماسک، کارگاه تولید ماسک پارچه ای توسط اعضاء این سازمان  جهت اهدا به جامعه هدف سازمان مردم نهاد که اغلب خانواده های آسیب پذیر و آسیب دیده، بی  خانمان ها در محلات کمتر توسعه یافته هستند راه اندازی شد.

یک گام تارهایی

وی با تاکید براینکه ماسک های تولید شده در محله  های شیخ علی چوپان  و ده پیاله و همچنین در سطح شهر در بین افراد بی خانمان توزیع شده است، عنوان کرد: تا زمان از بین رفتن  کرونا ویروس  تولید ماسک پارچه ای توسط سازمان مردم نهاد یک گام تا رهایی ادامه دارد  و علاوه بر آن به منظور حفظ بیشترمسائل بهداشتی به دنبال تهیه بسته های ضدعفونی و اهدابه خانواده های محلات آسیب پذیر هستیم.
نظر شما