مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

شرایط اقتصادی باشگاه های خصوصی به یک دغدغه جدی و فرا استانی تبدیل شده است

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۷:۱۰
کد خبر: ۹۸۲۱۱۵
شرایط اقتصادی باشگاه های خصوصی به یک دغدغه جدی و فرا استانی تبدیل شده است
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: پیگیری شرایط اقتصادی باشگاه های خصوصی به یک دغدغه جدی و فرا استانی تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لزوم تعطیل شدن باشگاه های ورزشی گفت: گروه های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس از زمان صدور این مصوبه با هدف اجرای دستورالعمل مذکور و جلوگیری از بروز سوء استفاده در جهت به خطر افتادن سلامت عمومی شهروندان نظارت‌های خود را تشدید و با معدود باشگاه هایی که اقدام به فعالیت می‌کردند برخورد کردند.
وی در عین حال گفت: شرایط، شرایط ویژه‌ای است و وضعیت اقتصادی باشگاه های خصوصی مخصوصاً باشگاه هایی که به صورت استیجاری اداره می‌شوند به یک دغدغه فرا استانی تبدیل شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه مدیران کل استان‌ها در این خصوص با وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر در حال گفتگو، رایزنی و چاره جویی هستند افزود: در فارس نیز این موضوع به اطلاع استاندار رسیده و وی نیز موضوع را در دستور کار قرار داده است.
کامیاب تخصیص تسهیلات با سود کم به بهره‌برداران از فضاهای ورزشی بخش خصوصی را یکی از راهکارهای پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان فارس به مراجع ذی‌ربط اعلام کرد و افزود: این پیشنهاد در حال بررسی است.
وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کلان و استاندار فارس در حوزه استان به حداقل رساندن ضرر و زیان ناشی از تعطیل شدن باشگاه‌ها است گفت: تلاش می کنیم تا با در نظر گرفتن شرایط موجود و در فضایی منطقی تصمیمی اتخاذ و عملیاتی شود که خسران وارده به بخش خصوصی را به حداقل برساند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز