رئیس کل دادگستری استان فارس:

نظارت و بازرسی بیشتر سازمان صمت جهت تعادل در بازار ضروری است

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۷:۴۱
کد خبر: ۹۸۵۰۸۲
نظارت و بازرسی بیشتر سازمان صمت جهت تعادل در بازار ضروری است
رئیس کل دادگستری فارس گفت: نظارت و بازرسی بیشتر سازمان صمت جهت تعادل در بازار ضروری است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در ابتدای این دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان از نقش دادگستری استان بویژه رئیس کل دادگستری استان در راه اندازی و حمایت از برخی واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی نمود.
حمید رضا ایزدی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در تولید مواد ضدعفونی، ماسک و سایر اقلام مورد نیاز مردم در موضوع مبارزه با کرونا گفت: در راستای جهش تولید این اقدامات بسیار موثر و پراثر بوده است و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است و استان فارس از حیث عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زمره استان های برتر است.
وی همچنین با اشاره به اینکه 14 کارخانه برای تولید مواد ضدعفونی تغییر خط تولید داده اند گفت: قبل از بحران کرونا شرکتی برای تولید این مواد نداشتیم و تلاش شد الکل مورد نیاز نیز از طُرق مختلف فراهم شود و این امر موجب افزایش قابل توجه تولیدات در این زمینه شده است. وی همچنین اظهار داشت: در زمینه تولید ماسک اقدامات موثری برای افزایش تولید داشته ایم.
در ادامه جلسه نیز رئیس کل دادگستری فارس ضمن تبریک میلاد حضرت ولیعصر(عج)  و اعیاد شعبانیه توجه به دعا و استغاثه را ضروری و ظهور حضرت را کلید همه دردها و رنج ها دانست.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن اشاره به شعار محوری «جهش تولید»، سازمان «صمت» را خاکریز اول جنگ اقتصادی با دشمن دانست و گفت: تجربه مبارزه با ویروس کرونا نشان داد با کار جهادی می توان جهش تولید را محقق کرد.
وی از تلاش های سازمان صمت تشکر و قدردانی کرد و راه حل "جهش تولید" را کار جهادی و تلاش شبانه روزی دانست و گفت: دستگاه قضایی از مدیران خلاق و ریسک پذیر حمایت می کند.
رئیس شورای قضایی استان فارس استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و همکاری نمایندگان جهت پیشبرد امور استان را ضروری خواند و گفت: ظرفیت ها و نهادهای زیادی در استان وجود دارد که شکوفایی آن می تواند جهش تولید را محقق کند.
عالی ترین مقام قضایی استان ورود بیشتر سازمان «صمت» جهت بازرسی و تعادل بازار را ضروری دانست و گفت در همه زمینه ها  به ویژه در زمینه اقلام تولیدی مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش نظارت لازم از سوی این سازمان ودانشگاه علوم پزشکی ضروری است تا سلامت مردم حفظ گردد.
وی ضمن اعلام حمایت همه جانبه دادگستری استان از فعالیت های مولد و مدیران فعال در زمینه تولید گفت:  با ایجاد ارزش افزوده در تولیدات استان می توانیم نگاه جدیدی به صادرات داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمینموسوی همچنین اعلام کرد با انجام اقدامات فرهنگی باید فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ صرفه جویی در جامعه نهادینه شود.
وی در پایان گفت غرض اصلی از این دیدار عرض خدا قوت و خسته نباشید به اهالی صنعت، معدن و تجارت است و از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیق می کنم.
نظر شما