رفع مشکلات داخلی تامین برق نقاهتگاه بیماران کرونایی در شیراز

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۸:۳۲
کد خبر: ۹۸۵۴۱۰
رفع مشکلات داخلی تامین برق نقاهتگاه بیماران کرونایی در شیراز
مدیر برق منطقه سه شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: روز دوشنبه برق نقاهتگاه بیماران کرونایی، به دلیل مشکلات داخلی قطع شده بود که با حضور ماموران این شرکت، مشکل رفع و جریان برق برقرار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس مولودیان، با اشاره به بروز اشکالاتی در تامین برق مرکز نقاهتگاهی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شیراز، گفت: بعد از اعلام وقوع قطعی برق در این مرکز، موضوع توسط کارشناسان بررسی و مشخص شد که علت بروز اشکال در سیم کشی داخلی مجموعه بوده است.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه شرکت توزیع نیروی برق، وظیفه تامین برق مشترکان تا پشت کنتور را عهده دار است، با هدف همراهی در مسیر مقابله با شیوع کروناویروس و همکاری با سیستم بهداشتی و درمانی و ستاد استانی مقابله با کرونا، نیروهای عملیاتی با حضور در محل نسبت به بررسی علت وقوع حادثه مشخص و مشکل مرتفع و جریان برق برقرار شد.
مولودیان اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز، همزمان با شیوع کروناویروس، در راستای تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان خصوصا مشترکان ویژه و مراکز بهداشتی و درمانی و تولیدی و خدمات رسان در حوزه مبارزه با این بیماری، اقداماتی را در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده است.
او با اشاره به اینکه تمام مراکز حساس و خاص مرتبط با موضوع کروناویروس، به شکل ۲۴ ساعته توسط مرکز دیسپاچینگ شرکت رصد می شود، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، امکان تامین برق مطمئن و پایدار این مراکز و ممانعت از بروز هرگونه خاموشی ناشی از مشکلات فنی قبل از کنتور، فراهم شده است.
مدیر برق منطقه سه شیراز اعلام کرد با توجه به اینکه اکثر بیمارستانها و مراکز درمانی در محدوده عملکرد این امور قرار دارد از همان ابتدا گروه ههای ویژه ای را جهت پایش و نظارت مستمر برق این مراکز بصورت شبانه روزی تعیین کرده ایم.
نظر شما