رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس:

بازرسی از اماکن ورزشی در فارس ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۰:۰۸
کد خبر: ۹۸۵۷۸۷
بازرسی از اماکن ورزشی در فارس ادامه دارد
رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: بازرسی‌ها جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی همچنان در فارس ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس به نقل از سایت هیات پزشکی ورزشی ، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: آموزش اولویت ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان است که به طور جد از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و شبانه روزی ارائه می‌شود.
کاوه باشتی با تقدیر از شهروندان فهیم استان و جامعه ورزش، با بیان اینکه از زمان بروز کرونا کمیته استانی مبارزه با این بیماری در هیات پزشکی تشکیل شد، گفت: با تقسیم وظایف زیر گروه‌های پزشکی، روانشناسی و تغذیه به سرعت تشکیل و ارایه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی آغاز شد.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش فارس با اشاره به عدم برگزاری حضوری دوره‌های آموزشی جهت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا، اظهار داشت: آموزش در هر زمان اولویت هیات پزشکی ورزشی استان بوده است، اما در این زمان که امکان برگزاری دوره‌های حضوری نیست با برگزاری و تقویت آن در شبکه‌های مجازی اقدام کردیم و بیشتر از گذشته به انتقال مطالب مورد نیاز جامعه ورزش پرداختیم.
او در ادامه به بازرسی‌های متعدد جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی اشاره کرد و ابراز داشت: ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های استان فارس همچنان به صورت شبانه روزی فعال است و تمام اماکن ورزشی در سطح استان را زیر نظر دارد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس به خدمات ارائه شده توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان اشاره کرد و افزود: در ابتدای بروز بیماری کرونا با تهیه و توزیع مطالب آموزشی در سطح باشگاه‌های ورزشی به صورت پوستر، فیلم، موشن گرافیک، فایل‌های پی دی اف، گزارش‌های خبری در شبکه‌های مجازی با همکاری و همراهی جامعه ورزش و قهرمانان به سوی مبارزه با این ویروس رفتیم.
باشتی تصریح کرد: هماهنگی با فدراسیون پزشکی ورزشی و اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کشوری مبارزه با کرونا در ورزش، شرکت در جلسات مختلف ستاد استانی کرونا، هماهنگی با مدیرکل محترم ورزش و جوانان فارس و همچنین اجرای دور کاری در هیات پزشکی استان و شهرستان‌ها از جمله اقداماتی بود که در راستای فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.
او عنوان کرد: در این شرایط، هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی جان مردم نیست و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود پس در صورتی که باشگاهی به تاکید و توصیه مراکز ذی‌صلاح تمکین نکند، با آن برخورد جدی‌ خواهیم داشت.
نظر شما